  • Data: 2009-05-22 17:03:01
    Temat: Zakupy tez robicie tylko w jednym sklepie?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Gorzkie żale w co drugim wątku że mBank nie ma lokat na 10% i że inni
    dają więcej. Skąd te rozpaczliwe łkania i głosy przepełnione żalem?

    Mam nieodparte wrażenie że ci którzy narzekają na wysokość depozytów w
    mBanku mają jakieś straszliwe kłopoty z podstawami obsługi klawiatury i
    z wykonaniem przelewu. O ile wiem mBank nie zabrania lokowania
    oszczędności w innych bankach na lepszych warunkach a nawet do tego
    zachęca popularyzując wiedzę na swoim forum. Mimo to widzę jakiegoś
    rodzaju nieustające lamenty i pretensje. Nie rozumiem tego bo przecież
    wiedza że klient podąża nieustannie za lepszą ofertą jest czymś
    oczywistym. Liczenie na to że jeden bank będzie miał WSZYSTKIE produkty
    i oferty najlepsze jest dziecinną naiwnością. Zakupy też robicie tylko w
    jednym sklepie?