  • 101. Data: 2018-11-20 13:59:28
    Temat: Re: bitcoin
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, November 20, 2018 at 9:43:20 PM UTC+9, gosc wrote:
> [...]
    Jamesem Bondem?

    > Masz wiele filmów i to z pasjonatami, a nie agentami w stylu JB:
    > https://www.youtube.com/results?search_query=imsi+ca
    tcher

    No fajne, takie urządzenia rzeczywiście istnieją!

    https://www.youtube.com/watch?v=-B0tpld-iIo

    Kilka dość bzdurnych komend Linuksowych (free; echo 3 > /proc/sys/vm/drop_caches -
    WTF, co ma to wspólnego z telefonią komórkową)?

    Ale w dalszym ciągu - ilość złapanych SMSów: 0.

    Poświęć trochę czasu, i znajdź jakiś filmik, gdzie ktoś łapie SMSa z banku sąsiada.

    pytanie; zwyczajowo nie odniosłeś się do niego, a zmieniasz temat.

    > Nie zaciąłem się, nie zmianiam tematu.
    > Znowu kłamiesz na mój temat i wymyślasz.

    Tzn. co kłamię i wymyślam? Że zaciąłeś się z wklejaniem tego linku?

    (...)

    > Przyjmowałem kiedyś wiele transakcji.
    > Jednej nie zatwierdziłem do wewnętrznego systemu.
    > Możliwe, że był jakiś przeklik lub coś nie zapisało się w bazie danych.
    > Klient napisał reklamację.
    > Reklamację uznałem.

    OK, czyli miałeś coś popsutego w bazie danych, czy systemie sklepowym, a nie było
    fraudu na kryptowalucie. Innymi słowy: zupełnie nie na temat.

    "głupich przykładach".

    > Na takich trafiam i opisuję prawdę.
    > Chyba nie wyobrażasz sobie sytuacji,że będę pisał prawdę, ktoś
    > dopisze, że kłamię, zwymyślam itp., a ja schowam głowę w piasek i
    > przyznam mu rację.

    > Fajny, realny.
    > Możliwe jest, że nie widziałeś ludzi użyczających sobie telefony.
    > Ja widziałem.

    Kradnących sobie przez nie pieniądze, idących na policję... no, co by nie mówić -
    dużo widziałeś! Ale mogłeś też powiedzieć - "Znajomi bawią się w barze swoimi
    telefonami, i nagle jeden z nich uderza kolegę między oczy tym telefonem. Sprawa na
    policji murowana!"
    Byłoby bardziej realistycznie, i równie nie w temacie.

  • 102. Data: 2018-11-20 14:20:11
    Od: gosc <t...@z...com>

    j...@j...org wrote:
    > Liczba transakcji bitcoina i ich sumaryczny wolumen nie rośnie gdzieś od marca
    2018.

    > Oczywiście bitcoin nie jest jedyną kryptowalutą, ale jest największą z nich.
    >
    > Wklej jakieś dane (tabelki, wykresy, wszystko jedno), które pokazują co innego, to
    będziemy rozmawiać dalej. Bo jak do tej pory, cały czas zmieniasz temat, jak ci
    wygodniej.

    Weź kogokolwiek z pomocy społecznej i niech wpisze za ciebie w google:
    lightning network stats

    https://bitcoinvisuals.com/lightning
    https://1ml.com/statistics
    https://twitter.com/lnstats?lang=en
    Ja nie chcę już z tobą rozmawiać, bo ty nie chcesz rozmawiać tylko
    trollować.
    Ja już tylko zaprzeczam trollowaniu.

    > No dobrze, zdefiniujmy więc "popularność kryptowalut". Już wiemy, że nie jest nią
    liczba transakcji, ani ich sumaryczny wolumen - obie spadają od początku 2018.

    Wnioski wyciągaj sam za siebie i nie pisz wiemy, my.
    Liczba transakcji rośnie i wolumen tych transakcji w lightning network.

    > To również od marca podąża w tym samym kierunku co wcześniejsze linki do wykresów:
    >
    > https://trends.google.com/trends/explore?q=cryptocur
    rency

    To jest popularność wyszukiwanych fraz.
    Czy ołówek jest popularny?
    https://trends.google.com/trends/explore?q=pencil
    Jest, ale nie w wyszukiwarce google.

    Czy banknoty są popularne?
    https://trends.google.com/trends/explore?q=banknote
    Są, ale nie w google.

    > Być może więc całe życie operowałem jakąś inną definicją słowa "popularność".
    > Co więc w takim razie składa się na "popularność kryptowalut"?

    Jest popularność w wyszukiwarce.
    Jest popularność w sporcie.
    Jest popularność w mieście.
    Jest popularność w slumsach, blokach, usenecie.
    Na popularność kryptowalut nie musi składać się popularność w google.

  • 103. Data: 2018-11-20 14:44:18
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, November 20, 2018 at 10:20:59 PM UTC+9, gosc wrote:

    to będziemy rozmawiać dalej. Bo jak do tej pory, cały czas zmieniasz temat, jak ci
    wygodniej.

    > Weź kogokolwiek z pomocy społecznej i niech wpisze za ciebie w google:

    O, zaczyna się. Nie jesteś w stanie podać argumentów, to po raz kolejny zaczynasz
    jechać w wycieczki osobiste. Jakie przewidywalne.

    > lightning network stats
    >
    > https://bitcoinvisuals.com/lightning
    > https://1ml.com/statistics
    > https://twitter.com/lnstats?lang=en

    "Number of nodes", "Number of channels". W żadnym z linków nie ma nic o ilości
    transakcji, czy ich wolumenie.

    > Ja nie chcę już z tobą rozmawiać, bo ty nie chcesz rozmawiać tylko
    > trollować.
    > Ja już tylko zaprzeczam trollowaniu.

    Wykładanie faktów niewygodnych dla ciebie nazywasz trollowaniem? Dobre!

    liczba transakcji, ani ich sumaryczny wolumen - obie spadają od początku 2018.

    > Wnioski wyciągaj sam za siebie i nie pisz wiemy, my.
    > Liczba transakcji rośnie i wolumen tych transakcji w lightning network.

    Ale podasz w końcu ich liczbę czy wolumen? Prosty link do tabelki czy wykresu, a
    doprosić się nie mogę od paru godzin.

> [...]
    > Jest popularność w slumsach, blokach, usenecie.
    > Na popularność kryptowalut nie musi składać się popularność w google.

    No to zaproponuj w końcu jakąś definicję.

    Odrzuciłeś wolumen transakcji, gdy się okazało, że ten spada.
    Odrzuciłeś ilość transakcji, gdy się okazało, że ta spada.
    Odrzuciłeś Google Trends, gdy się okazało, że popularność kryptowalut spada również
    tam.

    Ale w zamian zacząłeś od "weź kogokolwiek z pomocy społecznej" i wlepianiem linków
    nie na temat!

    Ot, taki troll-fanatyk z ciebie.

  • 104. Data: 2018-11-20 14:48:44
    Od: gosc <t...@z...com>

    j...@j...org wrote:
> [...]
    >
    > Kilka dość bzdurnych komend Linuksowych (free; echo 3 > /proc/sys/vm/drop_caches -
    WTF, co ma to wspólnego z telefonią komórkową)?

    To nie jest bzdurna komenda linuksowa.
    To ma wspólnego z telefonią komórkową, że urządzenie gsm jest
    podłączone do komputera z linuksem, a w tym linuksie wydajesz komendy,
    które mogą być przydatne w celu bezproblemowego zapisania ruchu gsm.

    > Ale w dalszym ciągu - ilość złapanych SMSów: 0.
    >
    > Poświęć trochę czasu, i znajdź jakiś filmik, gdzie ktoś łapie SMSa z banku sąsiada.

    Nie ilość, a liczba.
    Nie poświęcę czasu na szukanie filmu, bo to i tak nic nie wniesie do
    dyskusji z trollem.

    pytanie; zwyczajowo nie odniosłeś się do niego, a zmieniasz temat.

    > Tzn. co kłamię i wymyślam? Że zaciąłeś się z wklejaniem tego linku?

    Kałmiesz i wymyślasz.
    Napisałeś pytanie:
    Nie sądzisz, że jakby zabawy w imsi catchera były rzeczywiście tak
    proste, jak je opisujesz, to byśmy o nich częściej czytali w gazetach?

    Dostałeś odpowiedź:
    To, że nie opisują w gazetach jakiejść czynności nie oznacza, że jej
    nie ma.

    Odpisałeś, że nie odniosłem się do tego pytania.

    A to jest kłamstwo.
    Każdy widzi, że odniosłem się do tego pytania.

    > OK, czyli miałeś coś popsutego w bazie danych, czy systemie sklepowym, a nie było
    fraudu na kryptowalucie. Innymi słowy: zupełnie nie na temat.

    Fraudu na kryptowalucie nie cofniesz.
    Tak samo nie wymażesz przelewu z banku.
    Jeśli pomylisz kwotę zwykłego przelewu płacąc za prąd to możesz pisać
    reklamację i ta reklamacja może być uznana.
    Podobnie jest z bitcoinem.
    Zapłać za energię w bitcoinie i złóż reklamację z informacją, że
    wpłaciłeś za dużo.
    Nie widzę żadnych przeciwwskazań co do oddania nadpłaty w BTC.

    Podobnie masz np. w olx.
    Płacisz przelewem złodziejowi na konto słupa i już możesz zapomnieć,
    że reklamacja w banku coś pomoże.

> [...]
    policji murowana!"
    > Byłoby bardziej realistycznie, i równie nie w temacie.

    To, że widziałeś mniej ode mnie nie oznacza, że zdarzenie którego nie
    widziałeś, nie zdarzyło się.
    A co ja mogłem powiedzieć to już jest dopowiadanie i bajdurzenie.

    Tu podchodzisz pod takie punkty:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Erystyka
    1. Uogólnienie (instantia) - rozszerzanie wypowiedzi przeciwnika poza
    jej normalne granice (bardziej ogólnikowe twierdzenie łatwiej zaatakować).

    2. Zastosowanie homonimii do jakiegoś słowa użytego przez przeciwnika,
    by rozszerzyć jego wypowiedź i wtedy ją obalić.

    12. Triumfalne ogłoszenie, że się czegoś dowiodło, choć wcale z
    dyskusji tak nie wynika (często skutkuje przy nieśmiałym przeciwniku).

  • 105. Data: 2018-11-20 15:02:12
    Od: gosc <t...@z...com>

    j...@j...org wrote:
    > O, zaczyna się. Nie jesteś w stanie podać argumentów, to po raz kolejny zaczynasz
    jechać w wycieczki osobiste. Jakie przewidywalne.

    Masz podane argumenty.
    Nie zniżam się tak nisko, by tłumaczyć dane.

    > "Number of nodes", "Number of channels". W żadnym z linków nie ma nic o ilości
    transakcji, czy ich wolumenie.

    Na spokojnie może kiedyś dotrzesz do tej wiedzy.

    > Wykładanie faktów niewygodnych dla ciebie nazywasz trollowaniem? Dobre!

    Nie fakty tylko kłamstwa.

    > Ale podasz w końcu ich liczbę czy wolumen? Prosty link do tabelki czy wykresu, a
    doprosić się nie mogę od paru godzin.

    Nie zniżam się tak nisko, by tłumaczyć dane.

    > No to zaproponuj w końcu jakąś definicję.

    Nie muszę nic proponować.

> [...]
    > Odrzuciłeś ilość transakcji, gdy się okazało, że ta spada.
    > Odrzuciłeś Google Trends, gdy się okazało, że popularność kryptowalut spada również

    Nie odrzuciłem wolumenu transakcji, on nie spada.
    Nie odrzuciłem liczby transakcji, ona nie spada.
    Nie odrzuciełem google trends.
    Np. ziększona popularność cytryn w google nie ma wpływu na zmniejszoną
    popularność ołówków, półgłówków.

    > Ale w zamian zacząłeś od "weź kogokolwiek z pomocy społecznej" i wlepianiem linków
    nie na temat!

    Dalej to polecam. Linki są na temat.

    > Ot, taki troll-fanatyk z ciebie.

    Antytroll fanatyk.

  • 106. Data: 2018-11-20 15:22:50
    Od: gosc <t...@z...com>

    Liwiusz wrote:
    > Statystycznie człowiek nabierze motywacji do pracy, w końcu nie bez
    > powodu żuleria do margines.

    Statystycznie to ja i koń mamy po trzy nogi.
    https://www.rmf24.pl/nauka/news-nasz-mozg-jest-zapro
    gramowany-na-lenistwo,nId,2633525
    Żulerię to wciągają urzędy i zatrudniają do przesuwania liści i innych
    niepotrzebnych prac, by poprawić statystyki.

    > I słusznie, bo jest to pożyteczna praca, nie wiem czemu podajesz ją jako
    > przykład czegoś negatywnego.

    Wg mnie to nie jest pożyteczna praca.
    Nie dyskutujmy już na ten temat.
    Niech każdy ma swoje zdanie bez rozwijania flejma.

  • 107. Data: 2018-11-20 15:31:45
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, November 20, 2018 at 10:48:49 PM UTC+9, gosc wrote:

> [...]
    > podłączone do komputera z linuksem, a w tym linuksie wydajesz komendy,
    > które mogą być przydatne w celu bezproblemowego zapisania ruchu gsm.

    Znowu udowadniasz, że nie masz pojęcia, o czym piszesz.

    http://man7.org/linux/man-pages/man1/free.1.html

    https://www.kernel.org/doc/Documentation/sysctl/vm.t
    xt -> ctrl+f ->
    drop_caches

    > Nie ilość, a liczba.
    > Nie poświęcę czasu na szukanie filmu, bo to i tak nic nie wniesie do
    > dyskusji z trollem.

    No widzisz, czyli chciałeś coś tam udowodnić, i jak zwykle - dupa ci z tego wyszła,
    wycofujesz się rakiem.

> [...]
    >
    > A to jest kłamstwo.
    > Każdy widzi, że odniosłem się do tego pytania.

    fraudu na kryptowalucie. Innymi słowy: zupełnie nie na temat.

    Ale fraud na tradycyjnej walucie można reklamować, i w efekcie w wielu przypadkach
    cofnąć.

    > Jeśli pomylisz kwotę zwykłego przelewu płacąc za prąd to możesz pisać
    > reklamację i ta reklamacja może być uznana.
    > Podobnie jest z bitcoinem.

    Serio? Gdzie mam napisać reklamację za podmieniony adres bitcoina w przelewie?
    Przypominam, że w bankowości tradycyjnej jest 2FA, więc podmienienie i numeru konta,
    i SMSa, to nie jest takie hop-siup (zaznaczam: nie mówię, że niemożliwe, ale dużo
    trudniejsze, ze względu na brak 2FA przy kryptowalutach, i brak instancji
    odwoławczej).

    Bo dokładnie o tym rozmawiamy, a nie o jakichś nadpłaconych rachunkach za gaz czy
    prąd.

    [ciach zapętlenie]

  • 108. Data: 2018-11-20 15:37:30
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, November 20, 2018 at 11:02:17 PM UTC+9, gosc wrote:

    [ciach bzdurzenie]

    doprosić się nie mogę od paru godzin.

    > Nie zniżam się tak nisko, by tłumaczyć dane.

    Bo tak zwyczajnie głupio ci wlepić dane, które potwierdzają spadek zainteresowania
    kryptowalutami, po tym jak bańka pękła. A jesteś takim fanatykiem, gdy ktoś tobie
    wlepi te dane, to nie wiesz co zrobić, poza próbą zmiany tematu i obrażaniem
    rozmówcy.
    Przecież to oczywiste, klasyczny troll.

  • 109. Data: 2018-11-20 15:46:51
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 20 Nov 2018 02:46:18 -0800 (PST), j...@j...org wrote:

    > I wiemy też, że ilość "uznanych reklamacji przy operacjach kryptowalutami" wynosi
    równe 0 (zero).

    To wynika z założeń sieci, czyli braku scentralizowanego nadzorcy i jest to
    ZALETA, a nie wada. Zatela ponieważ nikt nie jest równiejszy od reszty,
    wszyscy mają te same prawa. Ale i te same obowiązki, sieć nie dla idiotów
    można by rzec.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 110. Data: 2018-11-20 15:55:02
    Od: gosc <t...@z...com>

    j...@j...org wrote:
    > Znowu udowadniasz, że nie masz pojęcia, o czym piszesz.

> [...]

    Znowu kłamiesz na mój temat.
    Mam pojęcie o czym piszę.
    "a w tym linuksie wydajesz komendy,
    które mogą być przydatne w celu bezproblemowego zapisania ruchu gsm"
    u gościa pojawiał się problem, wydawał komendy, by uniknąć problemów w
    linuksie. Sam linuks miał za cel zapisanie ruchu gsm.

    > No widzisz, czyli chciałeś coś tam udowodnić, i jak zwykle - dupa ci z tego wyszła,
    wycofujesz się rakiem.

    Unikam karmienia trolli.

    > Ale fraud na tradycyjnej walucie można reklamować, i w efekcie w wielu przypadkach
    cofnąć.

    Fraudu nie można cofnąć ani w BTC, ani w walucie FIAT.
    Można jedynie zablokować środki złodziejowi w walucie FIAT.
    Jeśli fraud w walucie FIAT jest na słupa i szybko wypłacą z konta
    słupa to nawet nie zablokują, bo nie ma co blokować.

> [...]
    odwoławczej).

    > Bo dokładnie o tym rozmawiamy, a nie o jakichś nadpłaconych rachunkach za gaz czy

    Nie pisałem nic o podmienionym adresie bitcoina w przelewie.
    Także nie dopowiadaj.
    Jeśli podmienią numer konta w walucie FIAT i złodziej wypłaci to
    możesz sobie składać reklamację, a oni zablokują złodziejowi zero
    złotych. Będziesz miał zero do odzyskania.

    Przypominam, że w bankowości jest 2FA i podmienienie numeru konta i
    podmienienie treści sms nie stanowi już problemu przy zawirusowanych
    telefonach.
    Jeśli ktoś ma zawirusowany tylko komputer to złodziej musi przechwycić
    smsa imsi catcherem.
    Zdarzają się też przypadki, że złodzieje wyrabiają sobie duplikat
    karty sim i nie bawią się w imsi catchery.