  • 11. Data: 2008-12-02 13:20:51
    Temat: Re: czemu was draznia CHIPy na kartach?
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Olgierd pisze:
    > Tak by chciały może banki, ustawa chce inaczej.
    ustawa ustawą, a życie życiem. Każdy bank stwierdzi, że nie dochowałeś
    należytej staranności (nie jestem prawnikiem ale takie sformułowanie
    jest chyba w ustawie) i udostępniłeś (nieważne świadomie czy nie) PIN
    osobie trzeciej. Nie sądzę, abyś się wybronił z takiej sytuacji...

  • 12. Data: 2008-12-02 13:36:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 2 Dec 2008 13:14:49 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@r...org> wrote:

    >Tak by chciały może banki, ustawa chce inaczej.

    A banki mają w d.. ustawę. Ty nie masz kasy i masz BTE, możesz się
    sądzić.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 13. Data: 2008-12-02 13:37:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Wybronić się można, ale sądownie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 14. Data: 2008-12-02 13:41:16
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 14:15:23 +0100, Radek Wroclawski napisał(a):

    > Ja mam kartę na podpis ze zdjęciem. AFAIR bank odpowiada za transakcje
    > do 3 dni przed zastrzeżeniem karty.

    Citi. Lovely ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2008-12-02 15:07:22
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > czemu ?

    Proste - mania przesladowcza, paranoja, spiskowa teoria dziejow, itp. :)
    (no bo mi z tego czipa piniondze ukradna przeciez a jak bede podpisywal
    papierek to nie!)

  • 16. Data: 2008-12-02 15:11:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Marek" <n...@m...mnie> writes:

    > Proste - mania przesladowcza, paranoja, spiskowa teoria dziejow, itp. :)
    > (no bo mi z tego czipa piniondze ukradna przeciez a jak bede podpisywal
    > papierek to nie!)

    Z obu ukradną, ale z podpisu chyba łatwiej odzyskać.

    KJ

  • 17. Data: 2008-12-02 15:18:52
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > Z obu ukradną, ale z podpisu chyba łatwiej odzyskać.

    Moze i tak...
    Posluzylem sie po prostu celowym przerysowaniem, zeby strescic przewazajace
    opinie na ten temat :)

  • 18. Data: 2008-12-02 15:27:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z obu ukradną, ale z podpisu chyba łatwiej odzyskać.
    >
    > KJ

    IMHO jeżeli utracisz kartę z chipem i "znalazca" nie będzie znał PIN (to
    jak go posiadacz chroni jest jego sprawą) to trudniej mu będzie
    skorzystać z takiej karty niż z tej tylko z paskiem...

    d*** blada jak ktoś podejrzy PIN i ukradnie kartę, wtedy wyciąga kasę w
    pierwszym z brzegu bankomacie

    identycznie jest w przypadku karty z paskiem, ale tutaj PIN ciężej
    podpatrzyć, bo b.rzadko się go wykorzystuje...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2008-12-02 15:31:54
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Marek" <n...@m...mnie> wrote in message news:gh3ivb$hp7$1@news.onet.pl...

    > Proste - mania przesladowcza, paranoja, spiskowa teoria dziejow, itp. :)
    > (no bo mi z tego czipa piniondze ukradna przeciez a jak bede podpisywal
    > papierek to nie!)

    Mnie ogarnia współczucie na widok ludzie chowających sie i oglądających do
    tyłu jak maja pin wklepać. Współczuje im tego stresu.

    -george

  • 20. Data: 2008-12-02 16:30:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 2 Dec 2008 16:31:54 +0100, george napisał(a):
    > Mnie ogarnia współczucie na widok ludzie chowających sie i oglądających do
    > tyłu jak maja pin wklepać. Współczuje im tego stresu.

    Żal Ci ludzi, którzy nie chcą zostać okradzeni przez bank?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004