  • 21. Data: 2009-10-19 15:49:03
    Temat: Re: czy Lukas potrafi się dodzwonić?
    Od: "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Naprawdę VoIP nie umożliwia identyfikacji? Wydaje mi się to niemożliwe.

    Jasne że umożliwia, tylko że połączenia wychodzące bez identyfikacji są
    tańsze. Czemu tak jest to już pytanie do operatorów VoIP.

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-10-19 16:35:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > Sprawdź, zadzwoń do siebie z telefonu z zablokowaną prezentacją.

    Pytanie brzmiało jak prezentuje je "dla automatu" ... jeśli jest
    to sygnał w stylu "SYGNAŁ WOLNY" ... to wzmiankowany automat nie
    wrzuci żywemu organizmowi tego do odsłuchu, a wrzuci dopiero po
    nawiązaniu połączenia - czyli w tej sytuacji nigdy ;)

    6008

  • 23. Data: 2009-10-19 20:38:15
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 19.10.09 15:19, wiatrak pisze:
    > U?ytkownik "BK"<b...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > To ze mn? nie pogadasz, bo ja dzwonie z betamaxa. I uwierz mi nic nie
    > ukrywam.

    No pacz. Ja też z betamaxa, nic nie ukrywam i się numer prezentuje...

    --
    Pete

  • 24. Data: 2009-10-19 21:20:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Sprawdź, zadzwoń do siebie z telefonu z zablokowaną prezentacją.

    Nie dysponuję centralą.
    Ale poprosiłem o pomoc na pl.misc.telefonia i już wiem, że Plus
    sygnalizuje takie połączenie nie jako odebrane, tylko jako
    announcement, i teraz to co robi bank zależy od konfguracji
    po jego stronie. Lukas stwierdza pewnie, że błędny numer
    i nie podejmuje dalszych prób kontaktu, co jest błędem.

    a.

  • 25. Data: 2009-10-25 17:04:42
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Nie tylko banki tak mają. Brak identyfikacji numeru (lub niekompletna
    > identyfikacja) to "cecha uboczna" niektórych central wykorzystujących VoIP,
    > powszechnie stosowanych przez użytkowników korporacyjnych. I można się
    > spodziewać że będzie się to jeszcze bardziej rozpowszechniało, motywem są
    > oczywiście niższe koszty.

    Mylisz brak identyfikacji z blokadą identyfikacji (CLIR).
    To są dwie zupełnie różne rzeczy; połączenia bez identyfikacji
    dochodzą do skutku nawet przy włączonej usłudze ACR.

    Piotr