  • 11. Data: 2009-04-04 13:58:48
    Temat: Re: czy system ktrory dal od 18 lutego zysk 700p
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > ja tylko pytam
    > chiba wolno
    > poza tym 1,5 miesiac to chyba dlugi okres?
    >
    > cofac w czasie siem nie muszem
    > skoro system tyle dal w przeszlosci, w zwariwanych czasach
    > to moze da i w przyszlosci?

    Ten system to jakaś lipa. Wiele systemow w ostatnich kilku miesiącach
    niewiele zarabiała albo moczyła.
    Em ma za ostatnie 2 miesiace -164pkt
    Zobacz sobie wyniki takiego Em:
    Mogę Ci policzyć jaki ma wynik dla dowolnego okresu od 2 stycznia 2007 roku.
    Mam jego sygnały wpisne w excelu.
    Ten wynik za 1,5 misiąca to pewnie specjalnie dobrany wycinek aby fajnei
    wyglądało.

    Arch

  • 12. Data: 2009-04-04 15:16:01
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    uciekł link do systemu Em:
    http://em.bankier.pl/futures/article.html?article_id
    =1933582&type_id=2&category=27&order=time

    Arch

  • 13. Data: 2009-04-04 15:24:08
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "grubianin" <g...@w...pl> pisze:

    > hejka
    >
    > jak ocenicie system ktory dal od 18 lutego dal 778 p zysku na fw20 przy
    > kosztach 70 p ??
    > czy jest taki wynik możliwy?? czy to tylko chywt reklamowy??
    >
    > pzdr grub

    Jak ocenianie system wtórnego obrotu kredytami hipotecznymi w USA który
    przez długie dziesięciolecia generował stabilne zyski? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jeśli ktoś pozbawiony cnót otrzymuje łaski,

  • 14. Data: 2009-04-04 16:55:31
    Temat: lipa??
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej

    czemu lipa?
    ja sie wlasnie pytam czy to dobry wynik
    dane mam w exel
    co sygnal to zmiana kierunku,
    bez brania dobrego zysku i tym podobnych optymalizacji.
    wiec po prostu pytam co myslicie o tym.

    pzdr

  • 15. Data: 2009-04-04 19:13:19
    Temat: Re: lipa??
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Wszystko dostałeś napisane jak na talerzu i dalej zawracasz gitarę.
    Albo nie rozumiesz co do Ciebie pisano, albo się tak napaliłeś na ten
    system, że rozum Ci już odebrało i żadne argumenty Cię od niego nie oderwą.
    DJ

  • 16. Data: 2009-04-04 19:32:35
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

> [...]
    > dane mam w exel
    > co sygnal to zmiana kierunku,
    > bez brania dobrego zysku i tym podobnych optymalizacji.

    Lipa bo to dziwne, że w okresie kiedy inne systemy raczej moczą ten sobie
    lekko zarabia 700pkt.
    No normalnie świety gral. Nic tylko ładować kase i Ci rośnie kapitał do
    nieskończoności.
    Wierzysz w bajki?

    Arch

  • 17. Data: 2009-04-04 19:49:04
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej

    no napalilem sie
    bo 1,5 miesiac na system intra to chyba dosc czasu by sie wykazal

    pzdr

  • 18. Data: 2009-04-04 20:29:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "grubianin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > hej
    >
    > no napalilem sie
    > bo 1,5 miesiac na system intra to chyba dosc czasu by sie wykazal

    Wystarczyło półtora miesiąca temu kupić cokolwiek, żeby zarobić
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 19. Data: 2009-04-04 20:41:52
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    grubianin wrote:

    > hej
    >
    > no napalilem sie
    > bo 1,5 miesiac na system intra to chyba dosc czasu by sie wykazal
    >
    > pzdr

    Co to znaczy system intra? Jest kłopot z definicjami. Handel intra to kilka
    transakcji dziennie bez pozycji na noc. Ten system nie jest intra. Wierz
    bądź nie ale 1,5 m-ca to mało by mieć pogląd o jakości systemu. Wynik jest
    zachęcający. Gdybym ja miał podejmować decyzję to bym zaczął próby na ostro
    czyli za pieniądze. Sprawdził bym czy jest możliwe do wykonania
    wykorzystanie sygnałów sytemu. Jeżeli sygnał jest od otwarcia to czy to
    jest 5 pkt czy 35 pkt. Przy 5 pkt nie zawsze się zdąży przed rynkiem. Jest
    wiele czynników, które powodują, że system jest nie do zastosowania w ogóle
    albo przez Ciebie w szczególności. Nie jesteś w stanie wytrzymać serii
    strat albo ciśnienia zysku. System zarobił ciurkiem 700 pkt to może stracić
    w tym samym okresie 300 pkt. Wytrzymasz? Wynik 400 pkt za 3 m-ce to i tak
    rewelacja. 1200 pkt/rok to ponad 200% zwrotu przy odpowiednim zarządzaniu
    kapitałem. Stosując go dużo się dowiesz o sobie i być może nasuną Ci się
    pomysły na własne rozwiązanie bardziej przystające do Twojej psychiki.
    Najważniejsze to handlować w zgodzie z samym sobą. Problem nie tkwi w
    posiadaniu systemu. Sieć jest pełna systemów. Problem jest w utrzymaniu się
    w systemie. Najłatwiej utrzymać się w systemie przez siebie wymyślonym bo
    rozumie się całą jego mechanikę.

  • 20. Data: 2009-04-04 20:50:08
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    grubianin <g...@w...pl> napisał(a):

    > bo 1,5 miesiac na system intra to chyba dosc czasu by sie wykazal

    Moim zdaniem zdecydowanie tak. Przecież jeżeli budujesz system oparty na
    danych dziennych nie masz tych danych więcej. Różnica polega tylko na tym,
    że operując danymi intra jesteś inwestorem krótkoterminowym. Po prostu
    codziennie zaliczasz hossy, bessy i konsolidacje.

    kc