  • 21. Data: 2009-04-04 23:09:17
    Temat: Re: lipa??
    Od: macieks <m...@g...com>

    Kolejni kandydaci na listę Forbes-a
    Czysta matematyka.
    Założenia:
    Mam ok 15 000 na jeden kontrakt, nie używam lewara, 700 pktów na 1,5
    miesiąca to jest 8 okresów w roku, jak dojdzie następne 15 000
    dochodzi następny kontrakt

    15000 punkty pln
    15 000 700 7 000
    1 22 000 700 7 000
    2 29 000 700 7 000
    3 36 000 1 400 14 000
    4 50 000 2 100 21 000
    5 71 000 2 800 28 000
    6 99 000 4 200 42 000
    7 141 000 6 300 63 000
    8 204 000 9 100 91 000 295 000 1967% po roku

    nie chce mi się liczyć, bo późno,kobieta mnie odciąga od kompa i piwo
    robi swoje, ale kilka lat i przy tym systemie będziecie bogatsi od B.
    Gatesa.
    W ciągu 10 minut Amibroker znalazł mi zoptymalizowany system (proste
    przecięcie close jakiś średnich na 20min świeczkach) który w tym samym
    okresie dał 560 pktów. Tylko to jest zoptymalizowany wynik dla
    HISTORII.
    Kto uważa, że 1,5 miesiąca danych wystarczy (przy ok 30% wzroście),
    JEST W BŁĘDZIE.
    Posłuchajcie rady kolegów wyżej albo wyliczeń matematycznych, że cudów
    na giełdzie nie ma.
    Takie stopy zwrotów to tylko w ERZE :)

  • 22. Data: 2009-04-05 05:41:15
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej

    opis systemu:
    system jest intra tzn sygnaly sa intraday,
    i trzymasz tak dlugo az wyjdzie nowy sygnal przeciwny,
    oczywiscie trzymasz przez noc.
    optymalizacje nie jest do tylu, tylko sygnaly sa live
    na biezaco na prostaka bez zadnego doswiadczenia,
    dobry trader wie kiedy wziasc dobry zysk
    system tego nie wie, wiec dobry trader + ten system
    mialby wynik lepszy moze o okolo 30%

    Maciek oczywiscie wiesz ze piszesz bzdury
    nie mozesz intra na system grac 1k szt fut.
    ale tylko 5 szt np bo zaczniesz sam sterowac rynkiemi.
    nie zrobisz zwrotu wedlug systemu majac 1000 szt fut.

    dziekuje za uwagi wszystkim

    pzdr

  • 23. Data: 2009-04-05 08:49:40
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej

    wierze bo widze wyniki :-)))
    znaczy sygnaly i obliczena w exel

    pzdr

  • 24. Data: 2009-04-05 11:41:07
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Powodzenia.
    Pękniesz po góra 2 miesiącach.
    DJ

  • 25. Data: 2009-04-05 12:11:33
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 5 Kwi, 07:41, "grubianin" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > ale tylko 5 szt np bo zaczniesz sam sterowac rynkiemi.
    > nie zrobisz zwrotu wedlug systemu majac 1000 szt fut.

    Odnośnie bzdur :)
    1000 szt nie steruje rynkiem, jest to tylko większa świeca na
    wykresie.
    5 szt to jest .................... na rynku (po minucie myślenia :)
    nic, po prostu nic

    Ale ja jestem 'prostym giełdowym leszczem', chciałbym mieć takie
    wyniki jak ten system :)

    Zanim wydasz pieniądze, spytaj sprzedającego system: Po co go
    sprzedaje ? Przy stosunku zysk/strata 10:1 i takiej kwocie zwrotu
    kapitału. Żyć nie umierać

  • 26. Data: 2009-04-05 12:59:20
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Mam taki system, który w serii Z08 zrobił ponad 1100 pkt/fut
    Jeśli przyjąć Twój tok myślenia, to przecież ponad 40 transakcji w kwartale
    wystarczy żeby ocenić system.
    Niestety kolego, w kolejnym kwartale ten sam system zarobił nieco ponad 200
    punktów, a w latach 2002-2005 zdarzyło mu sie 3 kwartały pod kreską.
    Masz gorącą głowę i dlatego oddasz jeszcze sporo kasy.
    Nawet jak dostaniesz świętego graala to nie dasz rady z taką gorącą głową.
    DJ

  • 27. Data: 2009-04-05 15:07:20
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    hej