  • 41. Data: 2009-08-26 15:22:56
    Temat: Re: dbNet - visa electron
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 26.08.09 09:25, xbartx pisze:

    > No i dalej nie rozumiesz co się do Ciebie pisze, pomijam już fakt, że
    > wątek był o VE z dbnet a Ty dalej o sziti-gold. Porównujesz dwa
    > kompletnie różne konta z zupełnie różnych segmentów rynku, dla zupełnie
    > różnych grup docelowych.

    Tak, tak. Ja wiem ze Ty i czesc ludzi na tej grupie to kombinujacy jak
    tu wyciagnac 12% na KO Eurobanku inwestujac max 450 PLN, ale nie jestes
    (-cie) jedynymi czytelnikami tej grupy.
    Sa tu i tacy, co maja wolne te 12 tys. i moga byc zainteresowani.

    > Jak w dbnet nie zrobisz jednej wypłaty z bankomatu to jesteś 5 pln do
    > tyłu. W sziti jak nie zrobisz przelewu na 12k pln to jesteś 95 pln do
    > tyłu. Widać różnicę czy dalej nie? Także EOT bo przypomina to rozmowę o
    > leśniczym i niczym.

    Nie denerwuj sie tak, bo Ci zylka peknie.
    Jesli jakis produkt nie spelnia Twoich oczekiwan/mozliwosci albo jesli
    masz problemy z pamiecia (by raz w miesiacy zrobic przelew), to
    faktycznie, CitiGold nie jest dla Ciebie.
    I musisz z tym zyc, a nie prowadzic krucjate i z haslem na ustach "dbNet
    jest najlepszy a hjesli ktos tak nie uwaza, to prostak, cham, cwok,
    swolocz i woda na mlyn odwetowcow z Bonn. Won!"
    Przeganiac wszystkich o innej opinii

    Pozostali moga sobie rozwazyc wszelkie za i przeciw.
    I podejma decyzje swiadomie.
    A nie na skutek cenzury, ktora chcesz wprowadzac.

    --
    Pete

  • 42. Data: 2009-09-15 18:17:58
    Od: "grzechu74" <asiak_grobelna@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Ja też tam byłem i moje odczucia są zupełnie inne. Nawet otworzyłem konto i złożyłem
    wniosek o kartę kredytową. Miła i bardzo profesjonalna obsługa- rzadko się to zdarza
    w innych bankach. No i ładna :) Nie sadzę, żeby ktoś miał interes w tym,aby
    przekazywać klientów do innego banku. No chyba,ze tak zle wygladałes,ze nie chciały
    abyś przychodził do banku ;))

  • 43. Data: 2009-09-16 08:00:51
    Od: "grzechu74" <asiak_grobelna@WYTNIJ_TOo2.pl>

    [cytat]
    ulicy Legnickiej. Kobieta mnie obsługująca bardzo mało wiedziała o tym
    rachunku. Nie znała tabeli opłat. Na pytanie o system bankowy otwarcie
    stwierdziła, że jest niedoskonały.
    [/cytat]
    Ja mam zupelnie inne doswiadczenia. Bylem tam i nawet załozylem konto oraz zlozylem
    wniosek o karte kredytowa. Panie sa bardzo mile, profesjonalne no i bardzo ładne :)
    Moze zachowywales sie w taki sposob,ze nie chcialy abys zostal ich klientem :P. Bo
    nie sadze,zeby chcialy przekazywac klientow do innego banku. W koncu kazdemu zalezy
    na klientach!

  • 44. Data: 2009-09-16 08:25:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "grzechu74" news:h8q5vj$h1g$1@z-news.wcss.wroc.pl

    > [cytat]
    > Na pytanie o system bankowy otwarcie
    > stwierdziła, że jest niedoskonały.
    > [/cytat]

    Tutaj akturat cię nie okłamała. Do doskonałości wiele mu brakuje.

  • 45. Data: 2009-09-16 11:31:53
    Od: "grzechu74" <asiak_grobelna@WYTNIJ_TOo2.pl>

    [cytat]
    Byłem niedawno w placówce Deutsche Bank PBC S.A. we Wrocławiu przy
    ulicy Legnickiej. Kobieta mnie obsługująca bardzo mało wiedziała o tym
    rachunku. Nie znała tabeli opłat. Na pytanie o system bankowy otwarcie
    stwierdziła, że jest niedoskonały.
    [/cytat]
    Mam zupełnie inne odczucia. Byłem tam i załozylem konto, a takze zlozylem wnisoek o
    kartę kredytowa. Panie sa tam bardzo miłe, profesjonalne i ladne :) Może wyglądałes
    jakos nieszczególnie i nie chciały miec takiego klienta? Bo przeciez wysyalanie
    klientów do innych banków nie jest w interesie pracowników :P

  • 46. Data: 2009-09-16 13:32:44
    Od: grzechu73 <g...@g...com>

    Namawiała, namawiała. Dała nawet wizytówkę i chciała od razu abym
    założył konto. Co nie znaczy, że znała ofertę swojego banku i go
    polecała.