  • 31. Data: 2009-08-25 07:15:49
    Temat: Re: dbNet - visa electron
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:06:28 +0200, RobertS napisał(a):

    > Bo przecież to jest transakcja finansowa ;-)

    Logicznie patrząc tak, ale trzeba mieć też na uwadze co bank/piszący miał
    na myśli i po prostu praktycznie sprawdzić ;)

    Xenocide

  • 32. Data: 2009-08-25 07:32:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 25.08.09 08:51, xbartx pisze:

    > Może skończ już z tą reklamą?

    Przyganiał kocioł.
    Płacą Ci za chwalenie DB?
    :P

    To, że Ty nie jesteś zainteresowany, nie znaczy, że będziesz decydował o
    czym można pisać na grupie.

    Więc ja będę pisał o tym, co JA uznam za stosowne.
    A Ty chwal dalej dbNet jako "jedyne" konto bez opłat z darmowymi
    bankomatami.

    --
    Pete

  • 33. Data: 2009-08-25 07:47:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Aug 2009 09:32:18 +0200, Pete napisał(a):

> [...]
    >
    > Więc ja będę pisał o tym, co JA uznam za stosowne. A Ty chwal dalej
    > dbNet jako "jedyne" konto bez opłat z darmowymi bankomatami.

    Jak chcesz pisać co Twoje "JA" uznaje za stosowne, to załóż sobie
    "blogaska" i wypisuj ile chcesz. Na grupie chodzi o to, żeby podawać
    rzeczy przydatne a przede wszystkim odpowiadać na temat - dla
    przypomnienia temat tego wątku to "dbNet - visa electron". EOT

    Xenocide

  • 34. Data: 2009-08-25 18:20:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 25.08.09 09:47, xbartx pisze:

    > Jak chcesz pisać co Twoje "JA" uznaje za stosowne, to załóż sobie
    > "blogaska" i wypisuj ile chcesz.

    Sam sobie załóź i wypisuj peany nt DB.
    Ale zapewne za bloga Niemcy Ci nie zapłacą.

    > Na grupie chodzi o to, żeby podawać
    > rzeczy przydatne a przede wszystkim odpowiadać na temat - dla
    > przypomnienia temat tego wątku to "dbNet - visa electron". EOT

    Cenzorze, o słabej pamięci, a kto napisał:
    "Co do oferty dbnet to IMO jest to aktualnie najlepsza oferta konta BF
    (bankomat free)."

    Cenzura pełną gębą. Nikomu nie wolno prostować błędnej i nieprawdziwej
    informacji, bo to zepsuje opinię zachwalanemu przez autora DB.

    No, chyba, że Ci chodziło o wybór kont z oferty DB.
    W takim razie zgadzam się. dbNet jest najlepszym kontem BF _spośród kont
    w DB_

    --
    Pete

  • 35. Data: 2009-08-26 05:40:12
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Aug 25, 8:20 pm, Pete <n...@n...com> wrote:

> [...]
    >
    > No, chyba, że Ci chodziło o wybór kont z oferty DB.
    > W takim razie zgadzam się. dbNet jest najlepszym kontem BF _spośród kont

    Cholera o czym Ty w ogóle piszesz i coś się tak uczepił?

    Zwykły ktoś chce mieć konto z darmowymi bankomatami w całej polsce i
    przy okazji na świecie. No to w dbnet ma takie konto zupełnie za darmo
    a jeżeli wykona jedną transakcję finansową kartą VE do konta (wypłata
    10pln z bankomatu np) to zostaje zwolniony z opłaty 5pln/m-c za tę
    kartę. Ma jeszcze Aliora, ale tam 3pln/m-c za kartę nie da się
    uniknąć. Ma też Nordea Spectrum, ale tam 1,5pln/m-c za kartę i też nie
    da się uniknąć i tylko bankomaty w pl darmowe oraz nordea na świecie.
    Reasumując tak jak napisałem dbnet jest aktualnie najlepszą ofertą
    jeżeli chodzi o darmowe bankomaty w pl. A Ty wspaniałomyślnie
    dorzucasz do tego zestawu sziti-gold, gdzie jak napisali na stronie,
    trzeba mieć depozytów 200k pln, albo tak jak w Twoim przypadku zrobić
    raz w miesiącu przelew na skromne 12k pln - zauważasz jakieś drobne
    różnice czyli dalej nie bardzo?

  • 36. Data: 2009-08-26 06:28:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 26.08.09 07:40, xbartx pisze:

> [...]
    > trzeba mieć depozytów 200k pln, albo tak jak w Twoim przypadku zrobić
    > raz w miesiącu przelew na skromne 12k pln - zauważasz jakieś drobne

    Oczywiście.
    Ktoś, kto ma 12 tyś. oszczędności jest w stanie wyrobić zwolnienie z
    opłaty za CitiGold.

    Oprócz darmowych bankomatów jest jeszcze
    1. darmowe Citialerts
    2. IVR przez 0-800
    3. darmowe SEPA

    Widzisz różnicę?

    I jedyną konkurencją w PL _absolutnie_ bezpłatnego konta jest dbNet.
    Który daje tylko i wyłącznie bezpłatne bankomaty.
    Tylko tyle.

    I Twoje stwierdzenie, że w PL dbNet jest jedynym kontem do wypłat BF
    jest po prostu nieprawdziwe.

    --
    Pete

  • 37. Data: 2009-08-26 07:25:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 08:28:39 +0200, Pete napisał(a):

    > Oczywiście.
    > Ktoś, kto ma 12 tyś. oszczędności jest w stanie wyrobić zwolnienie z
    > opłaty za CitiGold. (...)

    No i dalej nie rozumiesz co się do Ciebie pisze, pomijam już fakt, że
    wątek był o VE z dbnet a Ty dalej o sziti-gold. Porównujesz dwa
    kompletnie różne konta z zupełnie różnych segmentów rynku, dla zupełnie
    różnych grup docelowych.
    Jak w dbnet nie zrobisz jednej wypłaty z bankomatu to jesteś 5 pln do
    tyłu. W sziti jak nie zrobisz przelewu na 12k pln to jesteś 95 pln do
    tyłu. Widać różnicę czy dalej nie? Także EOT bo przypomina to rozmowę o
    leśniczym i niczym.

    Xenocide

  • 38. Data: 2009-08-26 08:41:33
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 17 Sie, 23:16, Raff <r...@g...com> wrote:
    > Sprawdzone także doświadczalnie - próba doładowania telefonu przy
    > płatności przez internet z użyciem karty Visa Electron DB skończyła
    > się niepowodzeniem. A zatem nie można tą kartą płacić w internecie.

    To może być za mały test - kk Polbanku też nie mogę doładować telefonu
    przez net a wszystkie inne płatności internetowe przeszły.

  • 39. Data: 2009-08-26 11:22:23
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 26 Sie, 10:41, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > To może być za mały test - kk Polbanku też nie mogę doładować telefonu
    > przez net a wszystkie inne płatności internetowe przeszły.

    Płatności Allegro (via Polcard de facto) też nie zadziałały. Ale karta
    jest mikroprocesora, a wg wcześniejszych postów, tylko nowa wersja
    karty VW DB daje możliwość płacenia w internecie.

  • 40. Data: 2009-08-26 11:24:51
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 26 Sie, 13:22, Raff <r...@g...com> wrote:

    > Płatności Allegro (via Polcard de facto) też nie zadziałały. Ale karta
    > jest mikroprocesora, a wg wcześniejszych postów, tylko nowa wersja
    > karty VW DB daje możliwość płacenia w internecie.

    sorry, miało być "bez mikroprocesora"