  • 11. Data: 2010-07-01 22:04:06
    Temat: Re: demo systemu eurobanku
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Gosc wrote:

    > Może na ekranie głównym nie ma. Ale jest coś takiego jak suma na
    > rachunkach oszczędnościowych :)

    Ale tylko dla jednego rachunku głównego, a jak się ma
    pełnomocnictwo na kilka, to niestety trzeba posumować ręcznie,
    więc luc ma rację. Tyle, że to dla nich wyższa szkoła jazdy - a po
    drodze jest parę prostszych, których nie dają rady zrobić ;-)

    witrak()

  • 12. Data: 2010-07-02 07:44:15
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Lip, 00:04, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

> [...]
    > więc luc ma rację. Tyle, że to dla nich wyższa szkoła jazdy - a po
    > drodze jest parę prostszych, których nie dają rady zrobić ;-)

    O!

    A jak się do tego dostać? Próbuję to znaleźć od pięciu minut na
    stronie eurobanku, ale jakąś poranną pomroczność chyba mam...

    pzdrwm
    luc

  • 13. Data: 2010-07-02 13:06:19
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 02.07.2010 09:44, luc wrote:

    > O!
    >
    > A jak się do tego dostać? Próbuję to znaleźć od pięciu minut na
    > stronie eurobanku, ale jakąś poranną pomroczność chyba mam...

    Konto > szczegóły konta. Podsumowanie pojawia się po wybraniu ROR-u z listy.

  • 14. Data: 2010-07-02 15:02:10
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Lip, 15:06, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Konto > szczegóły konta. Podsumowanie pojawia się po wybraniu ROR-u z listy.

    Dzięki! Nigdy się tam nie zapędzałem, bo sumę sald robi mi emszmal -
    twórca tego programu działa szybciej od departamentu wdrożeń it
    eurobanku ;-)

    pzdrwm
    luc