eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidłuuuuuugi przelewdłuuuuuugi przelew
  • Data: 2003-10-13 09:04:50
    Temat: dłuuuuuugi przelew
    Od: "Falka" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sprawa ma się następująco:
    Koleżanka wpłaciła na moje konto w Inteligo pewną kwotę. Wpłacała w PEKAO
    SA.
    Jako, że mineły juz 2 tygodnie, a pieniędzy nadal u mnie nie ma, skłoniłam
    ja do udania się do banku gdzie wpłacała w celu złożenia reklamacji.
    I co się okazało...... pani w okienku źle wprowadziła jeden numerek mojego
    konta..........więc pieniądze poszły, ale ktoś inny je dosłał.
    I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
    przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?
    Ela


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1