  • 1. Data: 2005-10-30 13:12:18
    Temat: do kogo się zwrócić z tym "Twoim bezpieczeństwem"
    Od: trainer <t...@p...org>

    witam,
    jestem dzisiaj w jakimś takim niespokojnym nastroju i chętnie bym
    powalczył z jakimś bankiem na reklamacje, faksy, pisma, odwołania itd. -
    za cel swojej krucjaty chcę wziąć płatny pakiet "Twoje bezpieczeństwo"
    który BZWBK dyskretnie dodaje do kart kredytowych. O ile się orientuję
    na podst. archiwum grupy, powinni mi uznać reklamację i zwrócić pobraną
    kwotę, zatem na miarę mojej ambicji będzie podważenie całej zasady i
    trybu wprowadzania takich pakietów.
    No ale nie wiem, któremu z wojowników biurokracji wysłać wici - są jacyś
    inspektorzy nadzoru bankowego, UOKiK-i, za bardzo się w tym nie
    rozeznaję, do kogo będzie właściwe zaadresowanie uwag na ten temat? Może
    ktoś prowadził podobne potyczki i ma w książce adresowej faksy i maile
    do różnych takich instytucji?

    z góry dzięki i pozdro

    trainer

  • 2. Data: 2005-10-31 09:19:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    trainer wrote:
> [...]
    > na podst. archiwum grupy, powinni mi uznać reklamację i zwrócić pobraną
    > kwotę, zatem na miarę mojej ambicji będzie podważenie całej zasady i

    Nadzór ubezpieczeniowy. To jest ubezpieczenie i (coś mi się takiego
    obiło) inicjatywa jego zawarcia powinna wyjść od Ciebie.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-11-02 21:55:06
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    Witam,
    podpisując umowę o kartę kredytową (w BZWBK wniosek jest automatycznie umową
    o kartę kredytową) podpisuje się klauzulę o mniej więcej nastepującym
    brzmieniu: AKCEPTUJĘ WARUNKI REGULAMINU... co znaczy, iż wyrażasz zgodę na
    objęcie karty ubezpieczeniej Twoje Bezpieczeństwo, które przez bodajże
    pierwsze dwa miesiące jest za darmo...
    pozdrawiam
    ksywka

  • 4. Data: 2005-11-03 06:40:45
    Od: trainer <t...@p...org>

    Ksywka wrote:
> [...]
    > brzmieniu: AKCEPTUJĘ WARUNKI REGULAMINU... co znaczy, iż wyrażasz zgodę na
    > objęcie karty ubezpieczeniej Twoje Bezpieczeństwo, które przez bodajże

    no cóż teraz to wiem, ale nie czytałem dokładnie regulaminu bo
    spodziewam się w nim zastać rzeczy takie jak obowiązek spłaty
    określonych części zadłużenia w określonych terminach czy tryb
    rozwiązania umowy, a nie to że zostaję obciążony ukrytymi opłatami.
    jak pisałem już kiedyś, ryzyko natrafienia na coś podobnego oceniam tak
    nisko, a swój czas tak wysoko, że nie będę studiował kilku stron
    regulaminu pisanego czcionką 4pt. no i tym razem nadziałem, na kwotę
    kilku złotych, co za pół godziny czytania regulaminu nie jest godziwym
    wynagrodzeniem, ale też nie uważam, że jest to zagranie w porządku ze
    strony banku, bo:
    - gdyby to było prawdziwe ubezpieczenie na życie, wypadałoby wskazać
    uposażonego
    - nie jest to też prawdziwe ubezpieczenie od utraty pracy bo zawiera
    zastrzeżenie, że nie działa, jeżeli "pracownik mógł wiedzieć, że może
    stracić pracę" (sic!) - ciekawe czy komuś wypłacono odszkodowanie z tego
    tytułu

    jest to po prostu ukryta opłata, żeby nie nazwać tego po imieniu czyli
    wyłudzaniem pieniędzy.

    poza tym, to że dzisiaj jakaś opłata została ukryta w regulaminie nie
    jest dla mnie wystarczającym argumentem, bowiem regulaminy się
    zmieniają, czasem zmiany są wymuszane przez działania tych, którzy nie
    godzą się bezwolnie na wszystko co jest napisane drobnym drukiem, tylko
    poddają to krytycznej ocenie. 300 lat temu mogłeś podpisac po pijaku
    zgłoszenie na ochotnika do wojska, i nazajutrz miałeś ówczesne WKU pod
    drzwiami, dzisiaj już by nie przeszło coś takiego (chociaż nadal
    istnieje armia poborowych, czyli niewolnictwo okraszone pozorami zaszczytu)

    pozdr
    trainer

  • 5. Data: 2005-11-03 06:45:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Nov 2005 22:55:06 +0100,
    osoba podpisana: Ksywka <p...@w...net>
    napisała:
> [...]
    > brzmieniu: AKCEPTUJĘ WARUNKI REGULAMINU... co znaczy, iż wyrażasz zgodę na
    > objęcie karty ubezpieczeniej Twoje Bezpieczeństwo, które przez bodajże
    To ja Ci może prześlę ksero mojej umowy sprzed 4 lat, a Ty mi
    pokażesz, gdzie tam jest coś o moim bezpieczeństwie, OK ?

    KJ
    PS. naucz się odpisywać na posty zanim odpowiesz na mojego

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 6. Data: 2005-11-03 14:48:14
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> w wiadomości
    news:news:slrndmjcgp.7kl.kjonca@kjonca.kjonca.bogus napisał(a):

    > To ja Ci może prześlę ksero mojej umowy sprzed 4 lat, a Ty mi
    > pokażesz, gdzie tam jest coś o moim bezpieczeństwie, OK ?

    W aktualnych wnioskach pakiet Bezpieczeństwo jest wyodrębniony i nie trzeba
    wcale go zamawiać.

    --
    K o n r a d J. B r y w c z y ń s k i
    private velvet animal empty t. v.

  • 7. Data: 2005-11-03 15:06:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Konrad Brywczyński wrote:
    > Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> w wiadomości

    > W aktualnych wnioskach pakiet Bezpieczeństwo jest wyodrębniony i nie
    > trzeba wcale go zamawiać.

    Ale mi _też_ włączyli. Mimo, że na umowie 4 lata temu nic o nim nie było .

    KJ