eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidziwna historia.. przelew zagranicznydziwna historia.. przelew zagraniczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!news.underley.eu.org!not-for-mail
    From: ErkA <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: dziwna historia.. przelew zagraniczny
    Date: Wed, 09 Aug 2006 01:14:10 +0200
    Organization: Bazarek.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <X...@2...97.235.9>
    Reply-To: U...@T...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: aapd207.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: bobas.nowytarg.pl 1155078682 31126 83.5.137.207 (8 Aug 2006 23:11:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...nowytarg.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Aug 2006 23:11:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/5.04.25
    X-Face: "+]b$S>0\>BoC_E"cekrN6I}]r`XwA|xkVYuF|0brXopkmy1I"ll,pMKk!7B",-D#iy*-0VGdO.]F
    $NL.Pa.t4)E?4yO2U6%uEHj:B!L:g)N3!=Sa+Oo}-~\OD!8;Np%D|E=`'@Ob)/idNPqV1FSmtDjcW
    )([.G',11}$cY|l}".TY
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:393372
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie

    Historia jest na tyle dziwna, ze az trudno uwierzyc, ze cos takiego
    moglo sie zdarzyc....

    Przelew zagraniczny z USA do Polski (z lokalnego banku poprzez JP
    Mogran Chase Bank do Citi w PL).

    ok 19.07 przelew przyszedl do citi, podany adres odbiorcym banku, imie
    i nazwisko, ale... brak numeru rachunku, pierwsza mysl, pewnie bank
    nadawcy wyslal bez numeru rachunku... nadawca sprawdzil, zlecil trace i
    okazalo sie, ze bank nadawcy wyslal wszystko poprawnie, Chase "zagubil"
    numer rachunku do odbiorcy dotarl przelew bez numeru rachunku...
    Trzykrotne wysylanie swiftow nic nie pomoglo, ostatni (3) swift obyl
    sie bez echa, dostarczylem swojemu bankowi potwierdzenie zlozenia
    przelewu, potwierdzenie wykonania przelewu a nawet sam trace,
    oczywiscie nie liczylem na to, ze zaksieguja pieniadze po okazaniu tych
    dokumentow, ale przynajmnie łudzilem sie, ze zadadza jakies konkretne
    pytanie chase'owi, aby ten potwierdzil nr rachunku... chase jak mial
    wszystkich w d* tak ma do tej pory... przelew po 14 dniach roboczych
    zostal zwrocony do nadawcy, pytanie - domyslam sie, ze nadawca bedzie
    musial zlozyc reklamacje i zazadac zwrotu poniesionych kosztow (30$ za
    przelew + zlodziejskie 9,50$ za posrednictwo chase'a), ja jako odbiorca
    nic nie moge zrobic? Mozecie wyjasnic mi, jak to jest mozliwe, w takich
    transakcjach mogl zginac numer rachunku? Na 101% zginal wlasnie tam..
    Czy istnieja jakies sankcje, cokolwiek, co by przywolalo dany bank do
    porzadku? Na swift z pytaniem (juz nie o rachunek, tylko o
    potwierdzenie nr rachunku citi nie doczekal sie odpowiedzi), totalne
    olewactwo klienta...

    Przy okazji dodam, ze pracownicy infolinii w citibanku powinni zostac
    zwolnieni dyscyplinarnie za wprowadzanie klienta w blad, kazdy mowi co
    innego, a to ze ja jako odbiorca moge zazadac zwrotu do nadawcy, a to,
    ze nie moge tego zrobic, i musze odczekac 14 dni roboczych, albo ze nie
    moge zlozyc reklamacji, albo moge... ech...



    --
    pozdrawiam serdecznie rafi

    +++++++++++to++nie++jest++reklama++;)+++++++++++
    www.BAZAREK.pl - DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE,
    Otwórz sklep online i zarabiaj-bez opłat, bez prowizji
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1