  • 31. Data: 2004-06-02 08:18:10
    Temat: Re: e-pko --> inteligo :/
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Damian wrote:

    > Uzytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisal w wiadomosci

    > ale maja dwa konta o podobnych kosztach utrzymania i funkcjonalnoscia to
    > wybralbys to z tokenem?
    > mnie inteligo nie zainteresowalo...mialem e - pko bp za 3 zl / miesiac
    > calkowitego kosztu, z tokenem wiec nie bede szedl do jakiegos tam
    > inteligo....ze zdrapkami
    >
    > juz nie wspomne o lukasie z tokenem ktore moze miec koszty zerowe
    > reasumujac, sam potwierdziles wyzszosc tokenu nad zdrapka....
    > pomijajac twoj argument z kosztami banku

    jeżeli arguement: szpanerski token kontra badziewny papier decyduje o
    wyborze banku to gratuluję dobrego samopoczucia.

  • 32. Data: 2004-06-02 08:19:33
    Od: Karol <s...@p...suwalki.sdi.tpnet.pl>

    W artykule <0...@n...onet.pl> e-gen napisał(a):
    > Moi drodzy!
    > wydaje mi się, że niektórzy z Was niepotrzebnie bronią PKO, gdyż zarzuty do
    > przeprowadzanej migracji są jasne i oczywiste;
    > * migracja powinna odbywać się w dniach kiedy byłoby to najmniej kłopotliwe dla
    > Klientów-moim zdaniem od piątkowego wieczoru,odpadają automatycznie rozliczenia
    > międzybankowe.

    chyba zartujesz? 90 % polakow w tym czasie chla, wiesz ile bylo by postow,ze nie
    mogli zaplacic karta i ze
    ochroniarze ich skopali?

    > * karty bankowe nie powinny być "aktywowane" na www skoro ten system się nie
    > sprawdza-skoro potrafili przysłać ZPO całą teczkę papieru + poleconym Regulamin
    > polecenia zapłaty to mogli wygenerować PIN i przesłać go też pocztą,

    to wywalil sie euronet, a przynajmniej tak mowia.

    > * PIN-y zdrapki to KROK WSTECZ, czuję się teraz jak jakiś klient mbanku:/ może
    > LUKAS jest alternatywą, gdyż tam mają TOKEN-y.
    a mi i paru osobom sie zdrapka podoba i co nam teraz zrobisz?

    pozdr
    karol
    --
    >jak zawiesic win xp?
    Podłączyć do sieci.

  • 33. Data: 2004-06-02 08:21:39
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    pEgon wrote:

    > dla klientow ePKO koszt tokenow zostal juz poniesiony, skoro mozna
    > autoryzowac tokenem tranzakcje przez okres przejsciowy 2 miesiace, to czemu
    > nie mozna na zawsze...

    bo trzebaby token wproadzić do systemu inteligo, gdzie go nigdy nie było
    i dać go klientom, którzy w Inteligo byli od początku.

  • 34. Data: 2004-06-02 08:23:32
    Od: k...@o...pl

    > Nie mówimy o Elixirze, tylko o autoryzacji kart płatniczych.
    > Mówisz o zupełnie czymś innym.

    \\\mówimy o Elixirze i rozliczeniach międzyoddziałowych, autoryzacja odbywa się
    w centrum autoryzacyjnym do którego wysłane są dane z saldami Klientów

    > Dlatego napisałem, że nie wiem. Tu się nie czepiam.
    > Byc może, ktoś sobie po prostu chciał ułatwić życie, a może były też
    > inne argumenty przemawiające za.

    \\\ pewnie masz rację - zapewne były inne ale nie przewidzieli że ich cwany
    plan z aktywacją przez www spali na panewce :/

    > Z punktu widzenia informatycznego jest to kwestia przygotowania
    > migracji. To się robiło i testowało znacznie wcześniej.

    \\\optymista, dotychczasowa praktyka nie potwierdza tej teorii - co więcej stan
    środków na rachunku inteligo mam inny niż przed migracją z e-pko...."dużo inny"

    \\\podsumowując: TOKEN generalnie jest bezpieczniejszy a zdrapki tańsze i
    dostatecznie bezpieczne, choć bardziej uciążliwe w użyciu.

  • 35. Data: 2004-06-02 08:24:30
    Od: "Marcin Jurczuk" <s...@U...stars.eu.org>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > bo trzebaby token wproadzić do systemu inteligo, gdzie go nigdy nie było
    > i dać go klientom, którzy w Inteligo byli od początku.

    A dlaczego ? Można wprowadziź opcję płatnego tokena - uwierz, że znaleźli by
    się chętni.
    Sam bym wziął gdyby cena nie przekraczała 50 PLN za wydanie ..

  • 36. Data: 2004-06-02 08:24:51
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    GideoN wrote:

    > no tak w sumie jedyna roznica, ze nie trzeba zdrapywac, tylko nosic
    > tokena ze soba. kosmetyka ze tak powiem

    a po co token / albo zdrapki nosić przy sobie?
    Nie rozumiem. drogówka sprawdza, albo kontrolerzy w autobusie.
    U mnie i token i zdrapki leżą w sejfie w domu i wyciągam jak trzeba
    zlecić przelewy na następny miesiąc. Zwykle raz, dwa razy w miesiącu.

  • 37. Data: 2004-06-02 08:25:17
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

    > bo trzebaby token wproadzić do systemu inteligo, gdzie go nigdy nie było
    > i dać go klientom, którzy w Inteligo byli od początku.

    W systemie juz jest dla grupy klientow ePKO, jaki problem go zostawic, skoro
    juz programisci go wprowadzili...??

    pzdr
    pEgon

  • 38. Data: 2004-06-02 08:26:37
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

    > jeżeli arguement: szpanerski token kontra badziewny papier decyduje o
    > wyborze banku to gratuluję dobrego samopoczucia.

    przy wyborze decyduje bezpieczenstwo tranzakcji, a token jest jego czescia

    pEgon

  • 39. Data: 2004-06-02 08:29:28
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Marcin Jurczuk wrote:

    > A dlaczego ? Można wprowadziź opcję płatnego tokena - uwierz, że znaleźli by
    > się chętni.
    > Sam bym wziął gdyby cena nie przekraczała 50 PLN za wydanie ..

    to nie zmienia faktu, że tą opcję trzeba wprowadzić do systemu, a jej
    tam po prostu nie ma.
    System Inteligo nie było modyfikowany, tylko e-Pko było przenoszone do
    Inteligo.
    Takie było założenie i tokenu wprowadzić się nie da.

  • 40. Data: 2004-06-02 08:29:46
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    poilkj wrote:

> [...]
    > U mnie i token i zdrapki leżą w sejfie w domu i wyciągam jak trzeba
    > zlecić przelewy na następny miesiąc. Zwykle raz, dwa razy w miesiącu.

    heh no ja poprostu uzywam troszke czesciej konta i nie tylko w domu,
    wiec konieczne jest nosznie przy sobie :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie