  • 21. Data: 2010-10-20 11:03:07
    Temat: Re: [how-to] Zapłacić cudzą kartą w necie
    Od: r...@m...com

    > Miałem napisać tutaj krótką "instrukcję", "ku przestrodze", ale zapytam:
    >
    > 1) Kto z was wie o tym, że sklep ma dostęp do pełnego nr waszej karty i
    > daty ważności, tak, że na dobrą sprawę wystarczy jedynie aby sprzedawca
    > zapamiętał wasze imię i nazwisko oraz 3-cyfrowy cvv i już może oczyścić
    > konto robiąc zakupy w necie?

    Jaki problem by wszelkie dane niezbędne do zapłacenia kartą wpisywane w
    formularzu na stronie sklepu internetowego szły jako kopia na email autora
    tejże strony?

  • 22. Data: 2010-10-20 13:24:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 13:02:37 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Zupelnie mozliwe.

    A możesz wskazać taki serwis?

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 23. Data: 2010-10-20 13:27:10
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Olgierd pisze:

    > A możesz wskazać taki serwis?

    Ja tak płacę abonament Cyfry+, tyle że zlecenie dostali pisemnie, a nie
    przez internet.

    --
    MiCHA

  • 24. Data: 2010-10-20 13:46:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 15:27:10 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Ja tak płacę abonament Cyfry+, tyle że zlecenie dostali pisemnie, a nie
    > przez internet.

    No to "od zawsze", a ściśle -- odkąd jest ustawa o EIP tak działa.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 25. Data: 2010-10-20 16:56:39
    Temat: Re: Zapłacić cudzą kartą w necie
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 20 Paź, 15:46, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > No to "od zawsze", a ściśle -- odkąd jest ustawa o EIP tak działa.

    Z takich zlecen stalych korzystalem jeszcze pod koniec XXw w PTC i
    Canal+. Teraz korzystam z kadlubka w UPC, a kadlubek, bo co miesiac
    dzwonia do mnie z UPC i podaje numer KK + CVV2, pani po drugiej
    stronie sluchawki wpisuje dane w formularz internetowy i juz platnosc
    dokonana ;).

    MK

  • 26. Data: 2010-10-20 18:48:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Wed, 20 Oct 2010 09:56:39 -0700, MK napisał, a ja na to:

    > Z takich zlecen stalych korzystalem jeszcze pod koniec XXw w PTC i
    > Canal+.

    Oczywiście, póki nie było EIP, nie było przeszkód.

    > Teraz korzystam z kadlubka w UPC, a kadlubek, bo co miesiac
    > dzwonia do mnie z UPC i podaje numer KK + CVV2, pani po drugiej stronie
    > sluchawki wpisuje dane w formularz internetowy i juz platnosc dokonana

    A to się dziwię, bo wzięliby to na papierze i grałoby. Tak miałem
    ustawione w PTK Centertel (póki miałem telefon na abonament).

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 27. Data: 2010-10-20 20:31:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 13:03:07 +0200, r...@m...com napisał(a):

    > Jaki problem by wszelkie dane niezbędne do zapłacenia kartą wpisywane w
    > formularzu na stronie sklepu internetowego szły jako kopia na email autora
    > tejże strony?

    Czyli widzę, że Ameryki tym nie odkryłem :)

    --
    best regards,
    scream

  • 28. Data: 2010-10-23 10:34:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > Oczywiście, póki nie było EIP, nie było przeszkód.

    Ale skad pomysl, ze ustawa jest przeszkoda?
    Bo jesli chodzi o to, ze klient za to nie odpowiada (= nie mozna go
    obciazyc kwestionowana przez niego transakcja, jesli nie bylo podpisu
    cyfrowego), to zupelnie inna sprawa. Kiedys tez klient za to nie
    odpowiadal.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2010-10-25 06:35:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 12:34:25 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

> [...]
    > niego transakcja, jesli nie bylo podpisu cyfrowego), to zupelnie inna
    > sprawa. Kiedys tez klient za to nie odpowiadal.

    Nie chodzi o brak odpowiedzialności, chodzi o to, że karta może być
    obciążona wyłącznie w ściśle określonych przypadkach. Stałego
    internetowego tam po prostu nie ma.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 30. Data: 2010-10-25 06:44:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > Nie chodzi o brak odpowiedzialności, chodzi o to, że karta może być
    > obciążona wyłącznie w ściśle określonych przypadkach. Stałego
    > internetowego tam po prostu nie ma.

    Tyle ze to tylko Twoja interpretacja. Fakt, tekst nie jest jasny, miesza
    dwie rzeczy w jednym miejscu. Interpretacje sa rozne.
    --
    Krzysztof Halasa