  • 1. Data: 2010-01-18 13:38:33
    Temat: konto firmowe z darmowymi przelewami?
    Od: "jan kowalski" <0...@g...pl>

    Polećcie panowie jakieś konto firmowe, na którym na 100% są darmowe wszystkie
    przelewy bez żadnych haczyków.
    Miło gdyby było gratisowe, ale jak wiadomo nie ma co wymagać za dużo.
    Konto byłoby używane tylko i wyłącznie do obsługi przelewów, wiec karty,
    kredyty itp to zbędny balast :)

    Nie wiem jak się zapatruje mbank i US, gdyby ekonto zgłosić do US jako konto
    firmowe do działalności gospodarczej?

  • 2. Data: 2010-01-18 14:07:24
    Temat: Re: konto firmowe z darmowymi przelewami?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "jan kowalski" <0...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredyty itp to zbędny balast :)
    >
    > Nie wiem jak się zapatruje mbank i US, gdyby ekonto zgłosić do US jako

    vw bank i meritum, z tym ze ja wlasnie z meritum rezygnuje bo wk mnie haslo
    maskowane i szybko konczaca sie sesja
    (I 2 LUB TRZYKROTNE PONOWNE LOGOWANIE BO SYSTEM WYKRYWA NAGLE INNA SESJE
    ITP. ),
    kompletny brak przygotowania bankowcow jezlei chodzi o obsluge przez tel.
    (mialem wrazenie jakby babka dopiero sie dowiadywala co ma robic - np przy
    aktywacji karty
    i kaszanka z kwotami blokad na karcie (nie wiadomo czasem jakie jest
    saldo ) - naturalnie blokady sa niedostepne (nie ma podgladu).

    Jak to 1 os dg to moze osobiste konto?
    Np bzwbk konto prestiz, oplata 15 zl + 1 zl za karte.
    Przelewy darmowe ,rowniez w oddziale (rowniez do zus i us), bezplatne
    wyplaty ze wszystkich bankomatow
    wyciag papierowy.

    Regulamin dla ludnosci nie zabrania wykorzystania kont w dg.

    Zaleta konta os w dg jest taka ze masz kwote wolna od zajecia jakby co .

    P.

  • 3. Data: 2010-01-18 15:37:50
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    VWbank. Jedynie opłata za token, z której można się wymigać zakładając
    prywatne e-direct.

    MichalL