  • 11. Data: 2004-06-13 12:37:24
    Temat: Re: jaki antywir i firewall??
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 13 Jun 2004 14:15:51 +0200, "KK"
    <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> wrote:

    >Dobry lekarz :)

    Windows - w narzeczu Apaczów 'blada twarz gapiąca się w niebieski
    ekran'

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2004-06-13 12:53:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2004 22:57:49 +0200, "lelek" <l...@g...pl> wklepał(-a):

    >Czesc Wszystkim!
    >
    >Duzo sie mowi ostatnio o wirusie kradnacym numery kart i hasla zapisane na
    >dysku kompa. Piszecie ze wystarczy dobry antywir i firewall. Ja mam Mksa-czy
    >to dobry wybor, a jesli nie to co w zamian?

    Ćwiczenie pamięci i nie zapisywanie takich danych na dysku i na karteczkach.

    >Nie mam natomiast zadnego firewalla i chcialbym sie was spytac co polecacie?
    >Ja bym chcial najlepiej po polsku i za damo;-) no i zeby byla dostepna
    >instrukcja jak uzywac...

    Poproś znajomego komputerowca, niech ci skonfiguruje.

  • 13. Data: 2004-06-13 13:03:10
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > A ty, gdy korzystasz z banku, specjalnie przełączasz się na Linuksa?

    A po co się przełączać, jak można pracować cały czas :-)

    Marek

  • 14. Data: 2004-06-13 13:05:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jun 2004 14:37:24 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> wklepał(-a):

  • 15. Data: 2004-06-13 13:19:04
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >A po co się przełączać, jak można pracować cały czas :-)

    Święta prawda, jak się pracuje cały czas, to Linuks może być ( o ile
    oczywiście jesteśmy specjalistami i istnieje oprogramowanie chodzące pod
    linuksem, które pozwoli nam pracować).
    Ale jak nie chcemy przez caly czas pracować, szukać sterowników i cudować z
    oprogramowaniem?
    Zawsze warto się zastanowić, czy nowoczesna babcia, ktora chcialaby mieć
    dostęp do netu, nie wydziedziczy wnuczka, który uszczęśliwi ją Red Hatem,
    Mandrakiem albo (Hospody pomyłuj!) Lesbianem.

    yayco (niewolnik wygody i wielkich korporacji)
    antywirus - avast!
    firewall sprzętowy - w reuterze d-link
    firewall softowy - Outpost
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 16. Data: 2004-06-13 13:24:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jun 2004 15:03:10 +0200, Marek Madej
    <m...@w...interia.i-to.pl> wklepał(-a):

    >A po co się przełączać, jak można pracować cały czas :-)

    Wiem, że można, ale jak ktoś już poleca, to niech sam da przykład i korzysta z
    tego. A nie pisze spod Windows. ;-)

  • 17. Data: 2004-06-13 13:33:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 13 Jun 2004 15:05:54 +0200, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >A ty, gdy korzystasz z banku, specjalnie przełączasz się na Linuksa?

    Nie, mam na stałe odpalonego :) Robi m. in. za router, NAT-a :)
    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2004-06-13 13:34:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 13 Jun 2004 15:24:53 +0200, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Wiem, że można, ale jak ktoś już poleca, to niech sam da przykład i korzysta z
    >tego. A nie pisze spod Windows. ;-)

    A co, mam polecać OS/2, którego używam na codzień?
    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2004-06-13 13:34:44
    Temat: Re: jaki antywir i firewall?? [OT]
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    yayco napisał(a):

    > Zawsze warto się zastanowić, czy nowoczesna babcia, ktora chcialaby mieć
    > dostęp do netu, nie wydziedziczy wnuczka, który uszczęśliwi ją Red Hatem,
    > Mandrakiem

    Oj, zdziwiłbyś się - jeśli rzeczona babcia nigdy wcześniej komputera nie
    używała, to równie szybko (o ile nie szybciej;-) nauczy się obsługiwać
    redhata czy innego mandrejka, jak i łindołsa.

    > albo (Hospody pomyłuj!) Lesbianem.

    ROTFL :D

    Marek

  • 20. Data: 2004-06-13 14:07:27
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >A co, mam polecać OS/2, którego używam na codzień?

    To on jeszcze żyje?
    Nareszcie rozumiem dlaczego xp ma wsparcie dla OS/2!