  • 31. Data: 2004-06-13 19:45:01
    Temat: Re: jaki antywir i firewall??
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jun 2004 14:13:31 +0200,
    osoba podpisana: KRzysiek <a...@s...klub.chip.pl>
    napisała:

    > Nie pojde bo mi szkoda czasu ..... wole isc do lasu - dla zdrowia.
    > Przypomnial mi sie moj zwariowany znajomy ktory szedl , a jakze do kazdych
    > wyborow ale na kazdej karcie do glosowania pisal "Czekajcie Ch*je ja was
    > jeszcze porachuje" - :-).- choc jedynym pozytkiem z tego bylo rozweselenie
    > ludzi, ktorzy liczyli te glosy ;-) - to taka forma mi sie bardzo podoba.

    A chociaż coś skreślał ? Bo jeśli nie, to duża szansa, ze skreślili za
    niego.....

    KJ

    --
    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 32. Data: 2004-06-14 05:49:27
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl>

    > A chociaż coś skreślał ? Bo jeśli nie, to duża szansa, ze skreślili za
    > niego.....

    skreslal wszystkich :-)

  • 33. Data: 2004-06-14 16:25:15
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witaj ,

    W Twoim liście z dnia 13 czerwca 2004 (18:56:13) można przeczytać:

    d> Polecam Noton Internet Security www.deltasoft.com.pl (tam ja brałem). W
    d> pakiecie masz firewall, anyspam, antyvir i roczna aktualizacja

    No fajnie i od razu zmień procesor, dokup RAMu, a i tak z najnowszego
    Pentium 4 hiper... super... zrobi 486. Instalacja i konfiguracja dla
    początkującego jest rzeczą dziecinnie prostą ale na starszych
    komputerach, to tragedia.

    --
    Pozdrowienia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair