  • 21. Data: 2004-06-13 14:10:20
    Temat: Re: jaki antywir i firewall?? [OT]
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >> albo (Hospody pomyłuj!) Lesbianem.
    >
    >ROTFL :D

    Sie nie ma z czego śmiać. Bardzo szanowany Linuks i zawsze godny polecenia
    koleżankom
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 22. Data: 2004-06-13 14:48:09
    Temat: Re: jaki antywir i firewall??
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 13 Jun 2004 16:07:27 +0200, "yayco" <i...@s...com>
    wrote:

    >To on jeszcze żyje?
    >Nareszcie rozumiem dlaczego xp ma wsparcie dla OS/2!

    Wsparcie/ Ciekawe jak XP miałby wesprzeć cokolwiek ;)
    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2004-06-13 15:02:40
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Wsparcie/ Ciekawe jak XP miałby wesprzeć cokolwiek ;)

    Nie che mi sę wdawać w spory ideologiczne, ale trudno. Każdy post w ktorym

    adną straszne słowa "wondows" albo "linuks" wywołuje całkowite odejście od

    tematu i pewnie tak musi być. Tym rzem jeszcze wrócił OS/2 a i ja przywołam
    niżej smętne wspomnienie "czwartej drogi".
    Ale do rzeczy: jeśli nie wiesz, że XP ma wsparcie dla oprogramowania pisanego
    na OS/2 to niewiele wiesz o XP. A jak niewiele wiesz, to nie powinieneś
    oceniać.
    Ja OS/2 pamiętam z czasów gdy usiłowal konkurować z win95 reklamując się, że
    windows 3.1 na nim świetnie i szybko działa (szybiej niż oryginalny - sic!).
    Dali darmowy trial do Komputera to nawet sobie go zainstalowałe: był brzydki
    i nie było do niego oprogramowania. Więc wykasowałem. Pewnie sę zmienił przez
    te 9 lat i pewnie na lepsze. Nie wiem, nie próbowalem, nie będę oceniał.
    Tak sobie myślę, że generalnie każdy powinien sobie dobierać takiego OS jaki
    mu się zda wygodniejszym, albo jaki wynika z charakteru jego pracy (do dziś
    miło wspominam BeOSa).

  • 24. Data: 2004-06-13 15:15:51
    Od: "Kkarolew" <k...@N...gazeta.pl>

    > Chyba sobie żartujesz......

    Nie. Dzieci i ryby glosu nie maja ;-)

    Karolew

  • 25. Data: 2004-06-13 15:29:47
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    ERRATA:
    Sam sę zagalopowałem i idę do Cannosy, przepraszając.
    Bezpośrednie wsparcie dla niektórych aplikacji os/2 trwalo w linii nt aż do
    windows 2000. W xp zostaly tylko resztki w postaci wpisow rejestrowych.
    Niesłuszne subozycje wynikają z tego że pracuję zamiennie na xp i win2000, co
    mnie absolutnie nie usprawiedliwia.
    Chylę czoło w pokorze i raz jeszcze przepraszam

    yayco, który odkryl że OS/2 żyje i że jemu samemu ideologie zawrociły w głowie

  • 26. Data: 2004-06-13 16:56:13
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Polecam Noton Internet Security www.deltasoft.com.pl (tam ja brałem). W
    pakiecie masz firewall, anyspam, antyvir i roczna aktualizacja
    pozdrawiam

  • 27. Data: 2004-06-13 17:48:25
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "yayco" <i...@s...com> wrote in message news:04061315190461@polnews...

    > Ale jak nie chcemy przez caly czas pracować, szukać sterowników i cudować
    > oprogramowaniem?

    Cos ty Yayco - nie wiesz jakie to cudowne samemu jądro kompilować ?

    Vizvary

  • 28. Data: 2004-06-13 17:52:02
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Cos ty Yayco - nie wiesz jakie to cudowne samemu jądro kompilować ?

    Odpowiedzi są dwie i obie prawdziwe:
    1. Wiedziałem, ale szczęśliwie zapomniałem.
    2. Jestem w takim wieku, iż wolę żeby mi się jądra nie kompilowały.

    Szacuneczek

  • 29. Data: 2004-06-13 18:35:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    KRzysiek napisał:

    > Nie pojde bo mi szkoda czasu ..... wole isc do lasu - dla zdrowia.

    Dla zdrowia to się chodzi do lekarza ;-)

  • 30. Data: 2004-06-13 18:45:26
    Od: grizz <g...@w...poczta.onet.pl>

    w naszym kraju ??? ;-)

    --