  • 11. Data: 2009-06-06 08:36:30
    Temat: Re: karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h0c0ng$p1i$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > Więc zrezygnowałem i od ręki dostałem kartę Citi Silver BP. Za podobne
    > użytkowanie jak rybki (zero bonusów na rybce) uzbierałem sporo punktów BP.
    > Starczyło na parę fajnych prezentów z katalogu, a jeszcze można z karty
    > opłacać rachunki za mieszkanie itp.
    > Moim zdaniem po prostu nie warto trzymać rybki.
    > Ale jak się upierasz to ponoć zgłoszenie reklamacji pomaga, powołując się
    > na wady fizyczne karty.
    > Poszukaj na forum mbanku. Był tam jakiś czas temu taki wątek i paru osobom
    > się o ile pamiętam udało.
    > Dosyć szczegółowo ludzie opisywali co trzeba zrobić.

    a ta z city ma jakie oprocentowanie, bo na rybce mam 16 % ?

    P.

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 12. Data: 2009-06-07 08:34:32
    Od: "RK" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h0c1vn$68h$1@news.interia.pl...

    > Po
    > około dwóch miesiącach VE wydana przez "kwiatka" w moim odczuciu prosiła o
    > pomstę do nieba - wytarty numer karty, imię i nazwisko, wyglądu mojego
    > podpisu z tyłu karty już nawet nie zamierzam komentować :) Natomiast VE z
    > Getinu - kilka rysek i nic więcej.

    Dla mBanku karty produkuje Austriacard, kto produkuje dla Getinu?

  • 13. Data: 2009-06-07 08:41:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
    > a ta z city ma jakie oprocentowanie, bo na rybce mam 16 % ?

    Oczywiście maksymalne :)

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-06-07 10:04:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RK" news:h0fu6b$rb9$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Dla mBanku karty produkuje Austriacard, kto produkuje dla Getinu?

    Sam chciał bym to wiedzieć, bo IMHO wykonanie (pod względem trwałości) kart
    getinu jest znakomite