  • 1. Data: 2009-07-07 17:57:41
    Temat: korespondencja z Dominet banku
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Dominet zapragnął poinformować, że z Fortisem przechodzi pod skrzydła
    Paribas. A w ogóle muszą informować?
    Tyle, że gdy trafi się w bazie ten sam adres korespondencyjny adresują
    na chybił-trafił. Rodzice mają tam wspólne konto. Ja miałem lokatę.
    Zakładane w innym czasie w innych miejscowościach - przyszły 2 listy.
    Jeden zaadresowany tylko do matki, drugi do... ojca i mnie.
    W oddziale wyjaśniono, że znają problem bo to nie pierwsza taka uwaga :)
    Ciekawe, czy wyciągi też tak przysyłali?

    Arek