    From: Marx <M...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny
    Date: Mon, 28 Sep 2009 09:07:02 +0200

    Witam
    Jestem na etapie wyboru bankow w celu wziecia kredytu hipotecznego na
    zakup mieszkania.
    Nie prosze o wskazanie konkretnych bankow, ale raczej na co patrzec przy
    podejmowaniu decyzji.
    1)oprocentowanie (teraz nie ma juz chyba takich wynalazkow jak w mBank
    ze sobie dowolnie ustalaja?)
    2)marza (najpierw ukrywali ja w spread, teraz w ubezpieczeniach...)
    3)kilka rodzajow ubezpieczen (na zycie, od utraty pracy, do czasu
    zalozenia hipoteki, jakie sa jeszcze?)
    4)oplata za wczesniejsza splate (szczegolnie mocno mnie interesuje bo
    musze po remoncie nowego sprzedac moje biezace)
    5)spread, oplaty za wplate/przelew franka
    6)oplaty za konto (choc mozna miec techniczne)

    Jak wyglada kwestia ubezpieczen? Mozna z nich zrezygnowac (jak przy
    kartach), co sie dzieje po wczesniejszej splacie (czy oplata obniza sie)?

    Marx