  • Data: 2014-02-26 11:31:11
    Temat: kredyt na działkę
    Od: "marcin_" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam od lat konto w Eurobanku i Mbanku. chciałbym kupic działkę pod przyszły
    dom. Mój wkład 20.000 zł a kredyt chciałbym na około 80.000 zł. Żona nie
    pracuje, 1 dziecko. Nigdy w zyciu nie brałem kredytów. Ale mam taką sytuacje
    teraz że przez okrez 3-4 miesięcy będe otrzymywał wynagrodzenie 6 tys
    brutto. dlatego chciałbym to wykorzystać :) W jakim banku najlepiej kredyt
    na mój cel? i przede wszystkim bank który polecicie z jakiego okresu bedzie
    chciał zaświadczenia o dochodach, bo jesli ostatnie 3 m-ce to będą to te 6
    tys zł (może nawet 7 tys) ale wczesniej juz lipa bo minimalna płaca

    --
    Pozdr.