  • 21. Data: 2003-08-11 13:03:47
    Temat: Re: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Kris" <g...@W...onet.pl> writes:

    > To oni zmuszają Cie do zmiany warunków umowy wiec jeżeli się
    > na nie nie godzisz to powinni ci zamknąć konto i przelać wszystko beż
    > żadnych
    > opłat.

    Fakt. Jesli im sie nie podoba, moga zwrocic pieniadze gotowka w siedzibie
    klienta, moze im taniej wyjdzie :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 22. Data: 2003-08-11 13:49:25
    Od: "K" <k...@W...pl>

    > z tego co wiem to oplata za zamkniecie jest pobierana w przypadku
    > przelewania
    > srodkow pozostalych na rachunku, co nie zmienia faktu ze sposob
    > wprowadzenia
    > tej oplaty wydaje mi sie niezgodny z regulaminem, a moze ktos dostal
    > powiadomienie o wprowadzeniu tej oplaty przez poczte wewnetrzna lub list
    > polecony ?

    Ja dostalem powiadomienie jak sam o to zapytalem :)
    Pomimo zaproponowania mi "korzystnych" warunkow prowadzenia konta chyba jednak
    sie z nimi pozegnam w najblizszym czasie. W sumie to nie wiem czy np jutro nie
    wprowadza oplaty za prowadzenie konta - 500PLN/dzien, a co...
    Bardzo dziwna polityka banku - przeciez po takich przejsciach nikt z bylych
    klientow LG nie bedzie chcial miec w przyszlosci nic wspolnego z Nordea...

  • 23. Data: 2003-08-11 14:52:36
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    K wrote:

> [...]
    > klientow LG nie bedzie chcial miec w przyszlosci nic wspolnego z Nordea...

    zgadzam sie, powiadamia sie zanim wprowadza sie zmiane, a przed bankiem
    ktory postepuje niezgodnie z regulaminem ktory sam stworzyl nalezy
    ostrzegac, chetnie bym uslyszal ze ktos komu pobrali te 4 zl przekazal
    sprawe do arbitra bankowego i wygral

  • 24. Data: 2003-08-11 19:45:29
    Temat: Re: lg trzeba bylo sie pospieszyc z zamknieciem - po co?
    Od: "korea" <k...@w...pl>

    > Przecież logiczne jest że gdy nie masz pieniędzy na koncie to nikt Ci nic
    nie zabierze, a jako użytkownik kanału internetowego przed złożeniem wniosku
    o rozwiązanie umowy sam dokonujesz przelewu. Nordea Ci tego nie wrzuca w
    debet. Głupie było to co ćwiczył na nas dawny LG - jak nie miałeś na prowizję
    to wpadałeś w debet, potem od tego liczyli odsetki, potem to kapitalizowali
    itd., jak wróciłeś z urlopu to mogłeś mieć bajzel na koncie. Od dłuższego
    czasu mam konto w Nordea i jedno co muszę przyznać - jeżeli masz casch to
    pobierają, jeżeli nie - to nie wyciągają z tego żadnych konsekwencji. Czyli
    sprawa jest prosta.
    Chwalisz się, że jesteś, wśród klientów z preferencyjną ofertą, a nie wiesz
    że przelew przez internet w d/LGnet masz bez prowizji i sam bez wiedzy Banku
    możesz sobie wyczyścić rachunek do 0, kiedy chcesz. Jak ty korzystałeś z tego
    rachunku???
    Poza tym zgadzam się w 100% z jednym z Was, że nie przeinaczajcie faktów na
    własne potrzeby czy złość - bo Wam netKombo zlikwidowali. Ale patrzcie na
    problem trzeźwo. Gdyby taka oferta jak LG - "wszystko za darmo!!!!" - było
    rentowne i przynosiło realne zyski (a jest to zabezpieczenie naszych wkładów)
    to Nordea nie przejęłaby LG. Ja wolę mieć lokaty w Banku przejmującym a nie
    przejmowanym.

    Pozd.

> [...]
    >ktory postepuje niezgodnie z regulaminem ktory sam stworzyl nalezy
    >ostrzegac, chetnie bym uslyszal ze ktos komu pobrali te 4 zl przekazal

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 25. Data: 2003-08-11 20:10:44
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Aug 2003 21:45:29 +0200, "korea" <k...@w...pl>
    napisał(a):

    > Gdyby taka oferta jak LG - "wszystko za darmo!!!!" - było
    >rentowne i przynosiło realne zyski (a jest to zabezpieczenie naszych wkładów)
    >to Nordea nie przejęłaby LG.

    Nie wszystko było bezpłatne.
    Trzecia wypłata z bankomatu Euronetu była płatna.

    >Ja wolę mieć lokaty w Banku przejmującym a nie
    >przejmowanym.

    Ja wolę mieć w przejmowanym, bo to oznacza,
    że ja zrobiłem interes, a nie na mnie zrobiono.
    Z przejmującego lepiej sie wycofać ;-)

    BAH
    PS.
    W banku mającym domniemania
    w środku wakacji lepiej nie mieć rachunku.

  • 26. Data: 2003-08-11 20:25:21
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    korea <k...@w...pl> napisał(a):

    > sam bez wiedzy Banku
    > możesz sobie wyczyścić rachunek do 0, kiedy chcesz.
    > Jak ty korzystałeś z tego rachunku???

    Te opinie stawiają w wątpliwość Twój sposób korzystania z rachunku.
    Nie wiem czy słyszałaś o takim czymś jak kapitalizacja odsetek. Wiesz,
    normalny bank za korzystanie z cudzych pieniędzy płaci procent...
    Co z tego, ze ktoś wyczyści sobie konto 11 sierpnia i będzie miał saldo 0,
    skoro 31 sierpnia bank dokona kapitalizacji odsetek i popsuje mu
    ten "wyczyszczony rachunek"?

    > Ja wolę mieć lokaty w Banku przejmującym a nie przejmowanym.

    A ja wolę wynieść się z Nordea i cieszyć się kontami w starym, dobrym mBanku.

  • 27. Data: 2003-08-11 20:47:51
    Od: "korea" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    >JŁ
    >No to wyczyść sobie rachunek po naliczeniu odsetek, przecież nie musisz
    składać wniosku o rozwiązanie umowy juz teraz. Możesz po naliczeniu odsetek -
    pierwszego dnia miesiaca, wykonać przelew przez internet i masz 0. A przecież
    możesz zamknąć rachunek w LGnet/Nordea nawet po przejściu na system SOLO.
    Przecież możesz trzymać pieniądze na rachunku do oporu, a dopiero po
    konwersji systemu zamknąć rachunek. Zgodnie z tabelą opłat i prowizji w
    Nordea za zamknięcie rachunku nic nie płacisz. A za to w d/LG ooooo! 10 zł. w
    oddziałach - to mi podpowiedziała znajoma, która zamykała w czerwcu rachunek
    w takim zwykłym Oddziale LG na poczet rachunku w SOLO.

  • 28. Data: 2003-08-12 07:43:53
    Od: "" <k...@w...pl>

    > nie zabierze,

    Powaznie ?!? :) Dlugo nad tym myslales ? Abstrahujac od tej sytuacji slyszales
    o czyms takim jak BIK tudziez BIG ?

    [ciach]

    > Chwalisz się, że jesteś, wśród klientów z preferencyjną ofertą, a nie wiesz
    > że przelew przez internet w d/LGnet masz bez prowizji i sam bez wiedzy Banku
    > możesz sobie wyczyścić rachunek do 0, kiedy chcesz.

    Naprawde moge ? Coz za laskawosc banku - to niespotykana praktyka wsrod bankow
    internetowych - w LGnet chyba sie tak nie dalo :)

    > Jak ty korzystałeś z tego rachunku???

    Mysle ze normalnie, trzymalem tam troche pieniedzy, robilem przelewy, placilem
    karta, korzystalem z bankomatow itp i nie martwilem sie ze z dnia na dzien moze
    sie np okazac ze przelew ktory do wczoraj byl za darmo dzisiaj moze okazac sie
    ze kosztuje np 10zl
    Ty jak widze masz inna koncepcje korzystania z konta, codziennie rano
    sprawdzasz na wszelkie sposoby czy aby przypadkiem twoj kochany bank nie
    zmienil regulaminu badz TOiP i kombinujesz jakby to zrobic najprostsza czynnosc
    zeby zaplacic jak najmniej. Moze ciebie to kreci - ja wole jednak wybrac taki
    bank ktoremu choc troche mozna zaufac.

    > Poza tym zgadzam się w 100% z jednym z Was, że nie przeinaczajcie faktów na
    > własne potrzeby

    I zgadzasz sie sam ze soba - no gratuluje :)

    > Ja wolę mieć lokaty w Banku przejmującym a nie przejmowanym.

    Ja wole korzystac z banku z korzystna dla mnie oferta.
    Przy okazji proponuje zapoznac sie z netykieta grupy (czy tez w ogole pisania
    na niusy) bo jesli twoje podejscie do konta jest takie jak do netykiety to...