eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi reklamacjilokatybezbelki.w.interia.pl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Godziebiewski" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: lokatybezbelki.w.interia.pl
    Date: Thu, 5 Feb 2009 19:56:52 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <gmfga4$np5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gmc7j7$nqi$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1233863812 24357 172.20.26.241 (5 Feb 2009 19:56:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2009 19:56:52 +0000 (UTC)
    X-User: eclip
    X-Forwarded-For: 89.174.120.7
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:473154
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    korzystam z Millennium od jego niemalże początku.
    Na początku było bajecznie, przesiadka z PKO SA niebo a ziemia.
    Teraz jest dużo więcej placówek mają dużo więcej klientów, automatycznie spadła
    jakość w placówkach (personel nie kompetentny itp standard, idą na ilość).

    Dział reklamacji - hmm... znam lepsze np.BZ WBK
    Wewnętrzne regulaminy które np.
    -pozwalają na dzwonienie do klienta raz na jakiś czas próbując mu wcisnąć jakiś
    produkt (kolejną kartę kredytową, kredyt dogodne raty :) itp.)
    -a z kolei nie dzwonią jak leży u nich w banku karta debetowa do odbioru i jak
    tego nie kontrolujesz to jak chcesz wypłacić kasę z bankomatu to minął termin
    karty !
    Pobierając kasę za wydanie i ubezpieczenie (zapytałem kierownika placówki
    a:czy w tym banku pracują złodzieje ?
    b:jak to ?
    a:jeżeli moja karta leży od trzech miesięcy u Was w oddziale, a Wy pobieracie
    ubezpieczenie, to ja się pytam od czego się ubezpieczacie ?
    Dlaczego ja muszę płacić za ubezpieczenie ?
    b:Wewnętrzny regulamin, nie mamy obowiązku dzwonić do klienta że przyszła nowa
    karta.

    Od razu zaznaczam że w banku na moje polecenia zrzekłem się przysyłania karty do
    domu !

    BZ WBK powtarzająca się usterka systemu plus nie kompetentny personel.
    Całość trwała jakieś pół roku ale w końcu załatwili i dodali bonus (o wartości
    40 zł), nic bardziej by mnie nie usatysfakcjonowało nawet uścisk ręki Prezesa :)

    Pzdr

    --------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1