eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - da się frontem do klientamBank - da się frontem do klienta
  • Data: 2014-01-24 18:58:29
    Temat: mBank - da się frontem do klienta
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć,

    Przedwczoraj nieźle się zirytowałem na mBank. Okazało się, że w sierpniu
    2013 w którejś z kolei zmianie TOiP przemycili opłatę za konto walutowe,
    wcześniej bezwarunkowo bezpłatne. I tak sobie skubali 2,49EUR co miesiąc z
    osadu na koncie, póki się nie zorientowałem dwa dni temu.

    Wczoraj zleciłem zamknięcie tego konta i złożyłem reklamację, powołując się
    na wolę dalszej współpracy, chociaż babka na infolinii bardzo niechętnie ją
    przyjęła jako bezzasadną. Bo i wszystko odbyło się zgodnie z procedurami, a
    jakże.

    Już sobie w myślach układałem odpowiedź na reklamację z opisami rzeczy,
    które mogą sobie zrobić z tymi 30zł. I że za te 30 srebrników tracą
    klienta, a tu niespodzianka - już dziś odpowiedź, do tego pozytywna. 7,48
    EUR z powrotem na koncie i zachęta do dalszej współpracy. Oby tak dalej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1