  • 11. Data: 2006-03-15 17:35:46
    Temat: Re: mBank - dlaczego zszedl na psy?
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Michal M JJ napisał(a):

    > haslo "jak zaden inny", dla mnie, przestalo byc aktualne w momencie gdy
    > wprowadzili oplate za przelewy - stali sie "jak kazdy inny" a nawet
    > gorzej bo vw, lukas czy r-bank maja darmowe...

    Jeszcze Mutli ma darmowe.

    Przemek

  • 12. Data: 2006-03-16 20:26:02
    Od: s...@v...pl

    > aktualnie mam po 820zl na czterech eMaxPlusach w celu ominiecia belki i uwazam,
    > ze tylko do tego sie ten bank nadaje...

    Żebyś się nie przejechał :)
    W miesiącu 31-dniowym odsetki wyniosą 2,507 a coś mi sie
    wydaje, że wtedy zaokrągla się do góry i wtedy zostanie Ci
    tylko 1,51.

    --
    pozdrawiam
    Rafał

  • 13. Data: 2006-03-17 10:45:52
    Od: "Paulina Rutkowska" <m...@W...gazeta.pl>

    Bardzo prosiłabym o bezpośredni kontakt,a postaram się pomóc wyjaśnieć
    wszelkie problemy związane z kredytem
    Pozdrawiam
    Paulina Rutkowska
    rzecznik prasowy mBanku
    email: P...@m...pl

  • 14. Data: 2006-03-23 18:22:39
    Od: "freebank" <f...@W...gazeta.pl>

    s...@v...pl napisał(a):

> [...]
    > W miesiącu 31-dniowym odsetki wyniosą 2,507 a coś mi sie
    > wydaje, że wtedy zaokrągla się do góry i wtedy zostanie Ci

    A tak dokładnie to ile można mieć złociszy na tym eMax plusie, aby belką w
    głowę nie dostać? Chodzi mi z dokładnością co do grosika lub ostatecznie co do
    złotówki :)

  • 15. Data: 2006-04-21 12:59:36
    Od: "Torex" <t...@W...gazeta.pl>

    Miło, że się Pani odezwała na forum - można by pomyśleć, że macie Państwo ochotę
    wyjaśnić tą
    przykrą sprawę.
    Niestety do obecnej chwili (minął ponad miesiąc!) nie otrzymałem żadnej informacji od
    Pani.
    Moja reklamacja, którą złożyłem 10-go marca do obecnej chwili jest nie rozpatrzona
    (mimo iż w
    regulaminie jest zapis - 30 dni na rozpatrzenie).
    Powiedzcie co o tym sądzić?
    Torek