  • 21. Data: 2005-12-29 12:22:11
    Temat: Re: mBank - dziadostwo - zgubiona umowa?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 28 Dec 2005 20:23:47 +0000 (UTC), w <s...@p...org>,
    Astron the White <A...@s...pl> napisał(-a):

    > I jeszcze gdybyś mógł z krótkim uzasadnieniem, byłbym
    > dżwięczny.

    1. Nie masz żadnych dowodów (a masz w ogóle potwierdzenie przyjęcia twojej
    umowy?).
    2. W mKiosku mogą powiedzieć, że "poczta zagubiła".
    3. W polskim prawie aby uzyskać odszkodowanie trzeba udowodnić, że *poniosło
    się straty* i udowodnić ich wysokość. A nie "hipotetycznie mogłem ponieść
    straty".

  • 22. Data: 2005-12-29 13:30:19
    Od: Astron the White <A...@s...pl>

    Dnia 29.12.2005 r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał/a:
> [...]
    > się straty* i udowodnić ich wysokość. A nie "hipotetycznie mogłem ponieść

    Otóż jakimi dowodami dysponuję, przeczytaj parę wątków wyżej.
    Są i to ewidentne dowody są.
    To, co powiedzą w mKiosku to prokuratury nie obchodzi, równie
    dobrze ja mogę się na Ciebie rzucić i powiedzieć potem, że jestem
    wampirem więc musiałem. :D
    W polskim prawie jest coś takiego jak domniemanie popełnienia
    przestępstwa oraz przestępstwo polegające na narażeniu kogoś na szkodę.
    Bandyta kradnąc Ci dowód nie tylko popełnia przestępstwo przez kradzież
    dowodu, ale przez to, że naraża Ciebie na tegoż konsekwencje.
    Pozdrawiam,
    Astron

  • 23. Data: 2005-12-29 14:22:20
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Thu, 29 Dec 2005 13:30:19 +0000 (UTC), Astron the White
    <A...@s...pl> wrote:

    > Otóż jakimi dowodami dysponuję, przeczytaj parę wątków wyżej.
    >Są i to ewidentne dowody są.

    że przyjeli. i nic więcej.

    > W polskim prawie jest coś takiego jak domniemanie popełnienia
    >przestępstwa

    ROTFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!

    >oraz przestępstwo polegające na narażeniu kogoś na szkodę.

    ROTFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!

    Jesteś winny domniemanego przestępstwa bycia cięzkim bucem.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 24. Data: 2005-12-29 15:17:03
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Dec 2005 13:30:19 +0000 (UTC), w <s...@p...org>,
    Astron the White <A...@s...pl> napisał(-a):

    > To, co powiedzą w mKiosku to prokuratury nie obchodzi,

    Obawiam się, że bardzo dużo będzie obchodzić.

    > W polskim prawie jest coś takiego jak domniemanie popełnienia
    > przestępstwa

    :)))

    > oraz przestępstwo polegające na narażeniu kogoś na szkodę.

    Co trzeba udowodnić.

  • 25. Data: 2005-12-29 16:07:46
    Od: Astron the White <A...@s...pl>

    Dnia 29.12.2005 r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał/a:

    > Obawiam się, że bardzo dużo będzie obchodzić.

    Zeznania i jako zeznania będą słowa panów z mkiosku traktowane.
    A nie jako wyrok.

    > :)))

    No z czego się kolega tak cieszy? :)

    > Co trzeba udowodonić.

    Czy ktoś temu przeczy?

    > :)))

    Ja też się cieszę, że Ty się cieszysz. BTW, jesteś może
    prawnikiem czy miałeś wiele razy do czynienia z tego typu sprawami w
    prywatnym doświadczeniu?

  • 26. Data: 2005-12-29 17:34:02
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On Thu, 29 Dec 2005 16:07:46 +0000 (UTC), Astron the White
    <A...@s...pl> wrote:

    > Ja też się cieszę, że Ty się cieszysz. BTW, jesteś może
    >prawnikiem czy miałeś wiele razy do czynienia z tego typu sprawami w
    >prywatnym doświadczeniu?

    Powiedz mu, że tak - niech głupek płaci!
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_

  • 27. Data: 2005-12-29 19:03:05
    Od: Astron the White <A...@s...pl>

    Dnia 29.12.2005 Trzypion <_...@n...pl> napisał/a:

    > Powiedz mu, że tak - niech głupek płaci!
    ^^^^^^

    to cię robił.

  • 28. Data: 2005-12-29 19:36:48
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On Thu, 29 Dec 2005 19:03:05 +0000 (UTC), Astron the White
    <A...@s...pl> wrote:

    > to cię robił.
    Nie denerwuj się, jeszcze zmądrzejesz i co będzie?

  • 29. Data: 2005-12-30 15:03:30
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Dec 2005 16:07:46 +0000 (UTC), w <s...@p...org>,

    > Ja też się cieszę, że Ty się cieszysz. BTW, jesteś może
    > prawnikiem czy miałeś wiele razy do czynienia z tego typu sprawami w
    > prywatnym doświadczeniu?

    OK, proszę o precedens :)