  • 11. Data: 2005-12-28 14:57:20
    Temat: Re: mBank - dziadostwo - zgubiona umowa?
    Od: Astron the White <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl>

    Dnia 28.12.2005 Trzypion <t...@o...org.pl> napisał/a:

    > No i?
    >
    > Co teraz? O co i kogo chcesz oskarżyć?

    *PLONK*

  • 12. Data: 2005-12-28 15:18:51
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 14:57:20 +0000 (UTC), Astron the White

    >*PLONK*

    Pytaanie okazało się za trudne ;)
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 13. Data: 2005-12-28 16:37:42
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Astron the White wrote:

    > Toż napisałem mu, że mam.
    > - kopię umowy z mBanku (standardowo)
    > - nagraną rozmowę z pracownikiem mKiosku (telefoniczną), gdzie gość
    > obiecuje wszystko wyjaśnić,
    > - potwierdzenie przyjęcia umowy przez pracownika mKiosku

    Napisz oficjalne pismo do mBanku z prośbą o jak najszybsze potwierdzenie
    otrzymania Twojej umowy, którą złożyłeś w mKiosku (i tu wszelkie dane
    dotyczące tego zdarzenia, łącznie z ksero potwierdzenia przyjęcia
    przesyłki przez pracownika kiosku), lub w razie nieotrzymania przesyłki
    ustalenie co się z nią stało i czy dane nie dostały się w niepowołane ręce.

    No i czekaj na odpowiedź z centrali. Akurat niedługo będzie czas
    porządków wiosennych i może akurat twoja umowa się znajdzie?

    reik.

    PS. A jak się nie znajdzie to wtedy możesz się zastanawiać dalej. W
    razie czego masz podkładkę na wypadek jakich nieprzyjemnych zdarzeń (gdy
    ktoś wykorzysta twoje dane), że twoje dokumenty właśnie tu wsiąkły i
    będziesz mógł nakierować policję na odpowiedni trop.

  • 14. Data: 2005-12-28 17:06:25
    Od: Astron the White <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl>

    Dnia 28.12.2005 Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > ktoś wykorzysta twoje dane), że twoje dokumenty właśnie tu wsiąkły i
    > będziesz mógł nakierować policję na odpowiedni trop.

    Dzięki za dobre rady. Umowa się znalazła rzeczywiście, z innego
    mKiosku wysłali i po 2ch tygodniach (sic!) dotarła. Dziś została
    zarejestrowana.
    Ale szumu trochę narobiłem i gdyby się ta umowa nie znalazła
    skarżyłbym pracowników mKiosku o naruszenie prywatności moich danych
    osobowych i o narażenie mnie na niebezpieczeństwa wyłudzeń finansowych i
    innych przestępstw na mój rachunek popełnianych za pomocą zaginionych
    dokumentów. Nie wiem czy umowa wpłynęła właśnie dlatego, że narobiłem
    szumu i panowie trochę się wystraszyli, czy rzeczywiście mieli bajzel na
    święta w tych mKioskach. Mało mnie to szczerze mowiąc obchodzi.
    Jeśli ktoś uważa, że przesadzam, to dobry przykład mojego
    kolegi, który wracał na święta zza granicy, a kiedyś skradli mu dowód
    osobisty. Oczywiście zawiadomił policję i wszelkie organa, miał nowy
    dowód os. Ale zdziwił się gdy na granicy go aresztowali. Siedział w
    areszcie, oczywiście wyszedł, ale dzień przesiedział.
    Dziś trzeba dokładnie wiedzieć, gdzie i co się dzieje z takimi
    rzeczami jak kserokopie dowodów, etc. I wszystkie papiery w wirtualnych
    bankach oddawajcie zawsze za potwierdzeniem. :)
    Pozdrawiam i dziękuję Remigiuszowi za rady.
    Astron

  • 15. Data: 2005-12-28 18:58:44
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 17:06:25 +0000 (UTC), Astron the White
> [...]

    >osobowych i o narażenie mnie na niebezpieczeństwa wyłudzeń finansowych i
    >innych przestępstw na mój rachunek popełnianych za pomocą zaginionych
    I byś g.... zrobił. No ale cóż, mania prześladowcza da się leczyć.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_

  • 16. Data: 2005-12-28 20:03:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 28 Dec 2005 17:06:25 +0000 (UTC), w <s...@p...org>,
    Astron the White <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > osobowych i o narażenie mnie na niebezpieczeństwa wyłudzeń finansowych i
    > innych przestępstw na mój rachunek popełnianych za pomocą zaginionych

    Wiesz ile zwojowałbyś, czy napisać ci to wprost? :)

  • 17. Data: 2005-12-28 20:09:42
    Od: Astron the White <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl>

    Dnia 28.12.2005 r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał/a:

    > Wiesz ile zwojowałbyś, czy napisać ci to wprost? :)

    Napisz wprost. :)

  • 18. Data: 2005-12-28 20:23:47
    Od: Astron the White <A...@s...pl>

    > Napisz wprost. :)

    I jeszcze gdybyś mógł z krótkim uzasadnieniem, byłbym
    dżwięczny.

  • 19. Data: 2005-12-28 20:55:03
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 20:23:47 +0000 (UTC), Astron the White
    <A...@s...pl> wrote:

    > I jeszcze gdybyś mógł z krótkim uzasadnieniem, byłbym
    >dżwięczny.

    NIC. Ponieważ wszystkie owe zarzuty są bezpodstawne.

  • 20. Data: 2005-12-29 12:19:56
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 28 Dec 2005 20:09:42 +0000 (UTC), w <s...@p...org>,
    Astron the White <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl> napisał(-a):