eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - niekompetencja konsultantów ...mBank - niekompetencja konsultantów ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: argh2 <a...@c...it.o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - niekompetencja konsultantów ...
    Date: Sat, 16 Apr 2005 22:30:03 +0200
    Organization: none
    Lines: 45
    Message-ID: <opspcdwdlkx71f2j@rondell>
    NNTP-Posting-Host: 83.17.132.250
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1113683438 21133 83.17.132.250 (16 Apr 2005 20:30:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Apr 2005 20:30:38 +0000 (UTC)
    X-User: aziss
    User-Agent: Opera M2/7.54u1 (Win32, build 3918)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344307
    [ ukryj nagłówki ]

    Pytanie ogólne: Jak w mBanku ustanowić współposiadacza konta ?? Jak widać
    mam z tym problem.

    Narzeczona jak i ja mieliśmy osobne konta w mBanku. Przed ślubem
    narzeczona zlikwidowała konto (po lekkich "przebojach", bo każdy w mBanku
    mówił co innego, ginęły formularze o zamknięciu konta itp.). Zlikwidowała,
    bo chcieliśmy przekształcić moje konto we wspólne. Tu zaczęły się "schody".
    Dzwonię, logując się na siebie: Zgłaszam sprawę zmiany formy konta.
    Pytanie: czy osoba nowego współwłaściciela była, lub jest klientem mBanku
    ?? Odpowiadam, że była. Trzeba ale po ślubie zaktualizować Jej dane. Nie
    ma sprawy. Operator (miła Pani) chce już przyjmować nowe dane żony przez
    telefon, niestety nie ma jej wtedy w domu i nie miałem numeru i serii
    dowodu.
    Dzwonię 3h później, loguję się na siebie: drugi operator stwierdza, że
    pierszy nie miał prawa aktualizować z mojego konta danych żony. Karze
    logować się żonie na stare dane ze zlikwidowanego konta, kiedy mówię, że
    nie powinna mieć możliwości logowania na stare, zlikwidowane konto, to
    karze dzwonić bez logowania, tylko samo "0", zgłosić zmianę danych i
    wysyłać formularz o zmianie danych ze strony internetowej.
    Więc dzwonię 20 minut później, nie loguję się: trzeci operator twierdzi,
    że poprzedni dwaj się mylili, bo formularz ze strony tyczy wyłącznie
    zmiany nazwiska, lub adresu, a seria i numer dowodu, to już poważna sprawa
    jest i mam iść do mKiosku, gdzie pracownik zweryfikuje nowe dane żony. Na
    moje pytanie "jak to inaczej można zrobić, bo nie będę jechał kawałek do
    mKiosku" - usłyszałem, że mam potwierdzić notarialnie dane małżonki i im
    wysłać. Wymiękłem. Już nie dzwoniłem.

    Teoretycznie, jeśli nie byłaby żona zarejestrowana w systemie mBanku, to
    podałbym Jej dane, przyszłaby nowa umowa i teoretycznie byłoby OK, a tak
    jest d...

    Dlaczego ja osobiście zmieniając dane po ślubie m.in. numer i serię
    dowodu, adres - podałem je po prostu przez telefon ??

    Jak to w mojej i żony sytuacji powinno wyglądać ??

    Co mam zrobić, gdzie napisać maila żeby się w końcu dowiedzieć co zrobić
    ?? bo jak widać u konsultantów mBanku nie uzyskam potrzebnych informacji.
    Boję się już dzwonić, żeby nie usłyszeć, że mam mieć glejt potwierdzony
    przez Radę Europy.

    Z góry dzięki za pomoc.

    --
    Hmmm

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1