    From: "margot" <...@...m>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: małe oszczędności - gdzie?
    Date: Sat, 17 Jan 2009 14:08:03 +0100

    witajcie

    jako że jestem na dorobku, dopiero zaczynam odkładac niewielkie sumy "na
    zaś". Może moje kroki wydadzą się Wam śmieszne - jestem laikiem - ale
    aktualnie mam je rozłożone tak:

    - 1200 PLN na FIO aktywnego zarządzania w BPH (aktualnie spada na łeb na
    szyję, ale pewnie zaraz się odbije)
    - 500 PLN na mLokacie 5% (3 mies) w mBanku
    - 1200 PLN w skarpecie - szukam miejsca gdzie by je wsadzić
    - 1000 PLN na koncie eMax

    Kwoty jak widac niewielkie (dla mnie znaczne...) Nie bardzo mam na nie
    pomysł - część chciałabym wydać na wakacje (sierpień), część zostawić i
    dopłacać niewielkie sumy na czarna godzinę. Możecie doradzić mi jakieś
    rozwiązania? Staram się czytać trochę na ten temat, boję się lokwać całość w
    jednym miejscu (szczególnie tam, gdzie większość to akcje), dlatego tak te
    pieniądze rozstrzeliłam, ale może przy takich małych sumach warto to
    wszystko upchnąć w jakimś jednym miejscu? Najlepsze rozwiązanie to takie,
    gdzie można robic dopłaty - absolutnie nie umiem utrzymać pieniędzy, dlatego
    jak tylko wpadnie mi dodatkowe zlecenie staram się te pieniądze jakoś
    zablokować.

    pozdrawiam!

    margot