  • 21. Data: 2009-10-04 13:27:33
    Temat: Re: mbank, czy alior
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    MarekZ in news:ha9lsd$9o6$1@srv.cyf-kr.edu.pl
    [.....]
    > To już nieaktualne.

    wczoraj dostalem reklame i juz nieaktualna ? :) :)

    > Hahahahaha. Dobre. :)

    podejrzewam, ze oczywiscie tak :)
    [ale dlatego tez pytam]

  • 22. Data: 2009-10-04 13:31:54
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:ha9b88$9oa$1@inews.gazeta.pl
    > ktory uwazacie za lepszy: mbank, czy alior ?
    > pod kazdym wzgledem
    > - dostep do zywej obslugi,a nie mlinie,telelinie itp
    > - bankomaty
    > - karty platnicze, w tym: do platnosci w necie
    > - i takie tam rózne, o ktorych wiecie
    [.......]

    to jeszcze dopytam do swego root posta po czytaniu interesujacych odpowiedzi
    o mbank/alior:
    mbank, czy multibank? warto wyjsc z mbanku do multi?

  • 23. Data: 2009-10-04 14:11:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message

    > to jeszcze dopytam do swego root posta po czytaniu interesujacych
    > odpowiedzi o mbank/alior:
    > mbank, czy multibank? warto wyjsc z mbanku do multi?

    Zakładam, że brak praktyczny obsługi w oddziałach, w przypadku mBanku nie
    jest nie do zaakceptowania sam w sobie. IMO tylko dla oferty kartowej,
    depozytowej albo SFI/GPW nie warto.

    W przypadku chęci budowania długoterminowej relacji kredytowej z bankiem,
    może być warto.

  • 24. Data: 2009-10-04 14:49:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > W przypadku chęci budowania długoterminowej relacji kredytowej z
    > bankiem, może być warto.

    Czego ? :) Takie coś może mieć jedynie sens przy DG. Jeśli ktoś jest
    normalnym pracownikiem najemnym to w zasadzie w każdym banku dostanie od
    ręki to samo co "w swoim", gdzie rachunek ma wiele lat. A nawet czasem
    dostaje się więcej (np. większy limit przy przenoszeniu KK podczas gdy w
    dotychczasowym banku podwyższyć "nie da się").

    Do tego większość banków nie ma w zwyczaju walczyć o wieloletniego klienta.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2009-10-04 14:58:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Paź, 16:49, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > dostaje się więcej (np. większy limit przy przenoszeniu KK podczas gdy w
    > dotychczasowym banku podwyższyć "nie da się").

    To, niestety, prawda. Podobnie operatorzy komórek, kablówki itp. Może
    to efekt faktycznego oligopolu ?

  • 26. Data: 2009-10-04 15:01:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:haacml$7jc$1@news.onet.pl...

    > Czego ? :)

    Sam nie wiem dokładnie co to jest, ale ja to podobno mam z wieloma bankami.
    :)

    Podobnie, nie kupiłem jakiejś tam oferty od HSBC tylko "wszedłem z nimi w
    relację Premier". Przynajmniej tak mi mówią, a ja specjalistów słucham. :DD

  • 27. Data: 2009-10-04 15:06:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > To, niestety, prawda. Podobnie operatorzy komórek, kablówki itp. Może
    > to efekt faktycznego oligopolu ?

    IMO z operatorami komórkowymi jest nawet lepiej.

    --
    Mithos

  • 28. Data: 2009-10-04 15:16:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-04, 1634Racine <1...@R...pl> wrote:

    [...]

    > czego-ś nie zrozumiales?
    > _czego_ ja nie rozumiem?

    Podkreślone. Jakim cudem mBank ma tu być lepszy?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2009-10-04 22:32:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 07:18:50 +0200, 1634Racine napisał(a):
    > pytam, bowiem wpadla mi reklama, namalowali w niej:
    > 0 zł za wypłaty z bankomatów w Polsce i na całym świecie
    > 0 zł za przelewy internetowe
    > 0 zł za prowadzenie konta,
    > a opłata za kartę płatniczą to tylko 3 zł miesięcznie

    Czyli porównywalnie z opłatą za jedną wypłatę z obcego bankomatu w mBank...

    > 5% w skali roku zarabia każdej nocy połowa środków z konta na lokacie
    > nocnej

    Już by sobie darowali tę "połowę środków" bo zaczyna to być żałosne... 2,5%? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2009-10-05 00:25:25
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Wojciech Bancer in news:slrnhchf4i.pcl.proteus@pl-test.org
    > On 2009-10-04, 1634Racine <1...@R...pl> wrote:
    > [...]
    > Podkreślone. Jakim cudem mBank ma tu być lepszy?

    a, rozumiem, aksjomatycznie wiesz, ze alior lepszy.
    a lepszy?
    z wątku nie wynika jakos, zeby tak bezwzglednie.