  • 21. Data: 2006-07-25 10:57:26
    Temat: Re: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Slawek" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:44c5f67a$1@news.home.net.pl...
    > Przerzuc sie do Inteligo :-)

    Jestem tez w Inteligo.

  • 22. Data: 2006-07-25 10:57:45
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Ghost porozsypywal nastepujace haczki:
    > LOL tzn., ze nie trzymam calej kasy w jednym banku. Dziwi Cie, ze chce
    > odzyskac kase w normalny sposob, a nie szukac obejsc? Tym samym godzic
    > sie - jak to ciele - by bank robil ze mna co chce?
    No wiec jednym z normalnych sposob jest zamowienie nowego zestawu
    startowego. Wzglednie wyplata z bankomatu.
    Dziwi mnie ze zamiast odzyskac kase chcesz sie klocic z bankiem.
    --
    badzio

  • 23. Data: 2006-07-25 10:57:48
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:ea4sub$sif$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak, tak - tej niemieckiej na F :)
    > Tam chodzilo o wplatomaty.

    Aluzju ponial :-)

  • 24. Data: 2006-07-25 11:21:58
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ea4ue5$k8o$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > startowego. Wzglednie wyplata z bankomatu.
    > Dziwi mnie ze zamiast odzyskac kase chcesz sie klocic z bankiem.

    Ja wiem, ze odzyskam dostep do konta i chce odzyskac w najprostrzy sposob
    jaki przewiduje procedura - telefon z mlinii. Oczekuje od mbanku by wywiazal
    sie z tego za co mu place. Nie chce byc zmuszany do biegania do bankomatu,
    ani do czekania na "startowy". Czym wiecej osob bedzie prezentowalo twoja
    postawe, tym dluzej banki beda nami rzadzily.

  • 25. Data: 2006-07-25 11:39:13
    Od: g...@o...pl (Slawek)

    No to olej mBank, ja tez tak zrobilem juz dawno, i jestem w pelni
    zadowolony

    Wiadomosc zostala wyslana z serwisu -> <a
    href="http://kredycik.pl">kredycik.pl</a>

  • 26. Data: 2006-07-25 11:46:47
    Od: g...@o...pl (Slawek)

    Albo nawet MultiBank, bankomaty zostana te same :), ale tez jest lepiej

    --
    Wiadomosc zostala wyslana z serwisu -> kredycik.pl

  • 27. Data: 2006-07-25 11:49:48
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Slawek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No to olej mBank, ja tez tak zrobilem juz dawno, i jestem w pelni
    > zadowolony

    Wole miec dwie nogi - inteligo tez pewnie swiete nie jest (chociaz mi
    zadnych wtretow nie robili). Ogolnie staram sie byc asertywny, nie wiazac
    sie emeocjonalnie z bankiem (jak pare osob w tym watku), ale tez nie obrazac
    na niego (no chyba, ze kicha totalna - ale wtedy nie ma zmiluj). Co jest zle
    trzeba pietnowac - na pewno nie mozna im dopuszczac, bo wtedy wlaza klientom
    na glowe.

  • 28. Data: 2006-07-25 11:51:32
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > Albo nawet MultiBank, bankomaty zostana te same :), ale tez jest lepiej

    O, i to jest konstruktywna propozycja :-)

  • 29. Data: 2006-07-25 11:51:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:[...]

    > Nie interesuje mnie czy spadla - dla mnie ma znaczenie, ze nie jest
    > dostateczna.
    Na razie, to nie wiemy nawet czy faktycznie jest niedostateczna, czy też
    Ty czegoś niedopatrzyłeś.

    KJ

  • 30. Data: 2006-07-25 11:56:31
    Od: g...@o...pl (Slawek)

    No to nic sie nie czaj :-)

    Bankow teraz tyle ze kazdy Cie z pocalowaniem w reke przyjmie i nikt nie
    bedzie robil zadnych problemow, chociaz wiadomo zawsze roznie bywa na
    poczatku moze byc ok a pozniej roznie... Bo np. zmiana systemu w banku
    zmiana szefow itp

    --
    Wiadomosc zostala wyslana z serwisu -> http://kredycik.pl