  • 31. Data: 2006-07-25 11:58:03
    Temat: Re: mbank - kogo i gdzie opierdzielic
    Od: "Ghost" <...@...com>

    news:ea50kk$ppu$1@news.onet.pl...

    > Na razie, to nie wiemy nawet czy faktycznie jest niedostateczna, czy też
    > Ty czegoś niedopatrzyłeś.

    Heh, super gosciu jestes - w tym miejscu raczej EOT.

  • 32. Data: 2006-07-25 12:09:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    > [...]

    > Heh, super gosciu jestes - w tym miejscu raczej EOT.
    A jakieś argumenty ?
    KJ

  • 33. Data: 2006-07-25 12:17:13
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > A jakieś argumenty ?

    Po co? Ty juz wiesz, ze bank jest cool. Dlugo starales sie go wybronic, ze
    niby "u ciebie wszystko bylo cacy". Jak sie potem okazalo, nawet nie wiesz
    jak wygladaja te procedury, i ze nie daja spacjalnej szansy na zrobienie
    bledu po stronie klienta (takie powinny byc). Ale i tak w koncu
    konkludujesz, ze wcale nie jestem taki wiarygodny. Wobec takiego dictum
    niespecjalnie chce mi sie z toba na jakikolwiek temat dyskutowac. Nie, nie
    chce mi sie z Toba gadac.

  • 34. Data: 2006-07-25 12:20:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    [...]

    > Po co? Ty juz wiesz, ze bank jest cool. Dlugo starales sie go wybronic,

    Heh. Przyznaj się, nie czytujesz tej grupy ?
    PLNOK
    KJ

  • 35. Data: 2006-07-25 12:28:10
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > Ghost wrote:
    > [...]
    >
    > Heh. Przyznaj się, nie czytujesz tej grupy ?

    Przezabawny z Ciebie pajac.

    > PLNOK

    Tez tak mysle, przy tych kursach zlotowki PLN jest OK ;-P

  • 36. Data: 2006-07-25 12:29:12
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Ja wiem, ze odzyskam dostep do konta i chce odzyskac w najprostrzy sposob
    > jaki przewiduje procedura - telefon z mlinii. Oczekuje od mbanku by wywiazal
    > sie z tego za co mu place.

    może banki pomyliles? ja mbankowi nie place za obsluge mojego konta... moze po prostu
    nie w tym banku masz konto?

    Wojtek

  • 37. Data: 2006-07-25 12:33:09
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >może banki pomyliles? ja mbankowi nie place za obsluge mojego konta... moze
    >po prostu nie w tym banku masz konto?

    Pfff, jasne, mLinki sa oplacane z kieszeni prezesa, a servery to stare PCety
    jego syna - za wolne na nowe gry.

  • 38. Data: 2006-07-25 13:51:21
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "Ghost" <...@...com> writes:

    > To bardzo ciekawe co piszesz, bo mi wyraznie za kazdym razem mowili,
    > ze najwczesniej zadzwonia za 3 minuty.

    Może Was trochę pogodzę -- z mojego doświadczenia wynika, że obaj macie
    rację. Jak ostatnio zamawiałem rozmowę to powiedzieli, że zadzwonią
    najwcześniej za 3 minuty, a jak tylko odłożyłem słuchawkę to już do mnie
    dzwonili.

    --
    jimmij

  • 39. Data: 2006-07-25 14:18:08
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Ghost napisał(a):
    > 22). Wczoraj czekalem na idiotow od 9 rano do 22 pod telefonem i nic.
    > Nie mozna podac innego numeru (np. komorki ktora mam przy sobie) bo nie
    > jest na liscie, listy nie zmienie dopoki nie dostane telekodu. Wiec
    > czekaj glupku kolejny dzien na telefon od jasnie panstwa. Chyba im

    Przekieruj sobie połączenia ze stacjonarnego na komórkę.

    Pozsrawiam

  • 40. Data: 2006-07-25 15:20:16
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

> [...]
    >
    > Dlaczego mam wrażenie, ze mają Twój nieaktualny telefon ? Parę razy
    > >
    > Zapomniałem dopisać: zwykle oddzwanianie (na komórkę) było zanim

    U mnie dokladnie tak samo . Dzwonek zaraz po odlozeniu sluchawki .

    J.