  • 1. Data: 2004-11-30 21:21:05
    Temat: mbank - mlinia 90 minut na słuchawce - bez rezultatu
    Od: "| m o []" <f...@n...o2.pl>

    dziś wisiałem na słuchawce próbujac dodzwonic się do mbanku 9 razy - za
    każdym razem czekając po 10 minut..
    ręcę opadaja !!!
    zatrudnijcie wiecej "ekspertów" ;) !!!

    bosz kochany...
    nasmarowałem do nich maila żeby do mnie oddzwonili !!!!

  • 2. Data: 2004-11-30 22:09:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > dziś wisiałem na słuchawce próbujac dodzwonic się do mbanku 9 razy - za
    > każdym razem czekając po 10 minut..
    > ręcę opadaja !!!
    > zatrudnijcie wiecej  "ekspertów" ;) !!!

    A zidentyfikowałeś się?

  • 3. Data: 2004-11-30 22:09:27
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 30 Nov 2004 22:21:05 +0100, "| m o []" <f...@n...o2.pl>
    wrote:

> [...]
    >zatrudnijcie wiecej "ekspertów" ;) !!!
    >
    >bosz kochany...
    >nasmarowałem do nich maila żeby do mnie oddzwonili !!!!

    a ja czekalem 300 minut!
    300 razy po minucie!!! :-)))
    zartuje oczywiscie, ale troche naklamales.
    nie bronie tutaj mbanku, ale takie mnozenie jest bez sensu - twoj
    tytul wprowadza w blad

    G.

  • 4. Data: 2004-11-30 22:18:32
    Od: "| m o []" <f...@n...o2.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A zidentyfikowałeś się?
    >

    > --

    w tym celu wlasnie dzwonie - nie mogę sięzalogować ;....