-
11. Data: 2006-01-19 14:51:25
Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>
>> Poczucie bezpieczeństwa masz jakby większe, ale samo bezpieczeństwo już
>> nie zawsze. Przy odblokowywaniu internetu raczej spada. Przynajmniej
> Gdybym wiedział
Aaaaa.. gdyby babcia miała wąsy.....
> Jak już napisałem (pisałem?) nie mam problemów z pamiętaniem swoich haseł,
> pinów itp.
Nie chce mi się szukać, ale to wiem, więc chyba pisałeś. Twojego ID i hasła
nie przypominam sobie ;-)
Pozdr.
K.K.
-
12. Data: 2006-01-19 15:23:45
Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
K.K. wrote:
>>> Poczucie bezpieczeństwa masz jakby większe, ale samo bezpieczeństwo
>>> już nie zawsze. Przy odblokowywaniu internetu raczej spada. Przynajmniej
>> Gdybym wiedział
>
> Aaaaa.. gdyby babcia miała wąsy.....
Czyżbyś twierdził, że to nie zależy od czeęstotliwości konieczności
skorzystania z serwisu telefonicznego ? do tej pory jakoś nie odczuwałem
potrzeby jego posiadania, dopiero ostatnie 2 miesiące ....
KJ
-
13. Data: 2006-01-19 22:32:04
Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>
"Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:dqnv5u$bbq$1@kjonca.kjonca.bogus...
>W ciągu ostatnich 2 miesięcy udało mi się 3 razy zablokować
>dostęp do kanału internetowego. Standardowa "błędnie wpisane
>hasło" o tyle wydaje mi się nieprawdopodobna, że loguję się do
>wielu różnych systemów i jakoś tego problemu nie mam .... tylko
>mBank.
> Gdybym wyznawał spiskową teorię dziejów, to powiedziałbym, że
> ktoś w mBanku postanowił blokować mi dostęp :-)
Ja jednak o tym :-)
Wcale niekoniecznie w mBanku. Problem jest taki, ze w mBanku (o
ile mi
wiadomo):
a) nie ma mozliwosci zmiany identyfikatora klienta (ZADNEJ, NIGDY)
b) jezeli ktos "mysli sie" (wszystko jedno umyslnie czy
nieumyslnie)
to predzej czy pozniej zablokuje konto "na amen" - przez
przekrecenie
duzego licznika (maly jest chyba na trzy, duzy na 50).
Poniewaz geniusze informatyki w mBanku wymyslili, ze duzy licznik
zlicza wszystkie omylki - globalnie, wiec predzej czy pozniej
*kazdy*
przejdzie przez procedure odblokowywania (oprcz tych ktorzy nigdy
sie
nie myla :-) ).
Oczywiscie, mozna byloby resetowac ten licznik, np. po zmianie
hasla,
ale na to wspomnianym geniuszom wpasc bardzo trudno samemu, a
zaakceptowanie propozycji "z zewnatrz" wymaga chyba Walnego w
BRE...
Zreszta po co sie martwic wygoda klienta ;-)
witrak()
PS. Tu oczywiscie powinienem dodac puente: podobno sa tacy
(takie?),
co losowo wprowadzaja sobie numerki na stronie logowania mBanku.
Ale kiepsko zacznie byc, gdy ktos napisze stosowny skrypt...
-
14. Data: 2006-01-19 22:48:30
Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
witrak() wrote:
[...]
> b) jezeli ktos "mysli sie" (wszystko jedno umyslnie czy nieumyslnie)
To jest literówka, czy czy miałeś coś innego na myśli ?
KJ
-
15. Data: 2006-01-20 09:58:29
Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
> PPS. Ciekawy jestem czy ta przesyłka też będzie szła 10-11 dni jak
> poprzednie.
A wlasciwie, to na co utyskujesz? Ze chcesz byc super bezpieczny, w zwiazku
z tym sam sobie utrudniles kontakty z bankiem i banku z Toba?
--
Przemysław Maciuszko
-
16. Data: 2006-01-20 10:06:38
Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Przemysław Maciuszko wrote:
> Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
>
>> PPS. Ciekawy jestem czy ta przesyłka też będzie szła 10-11 dni jak
>> poprzednie.
>
> A wlasciwie, to na co utyskujesz? Ze chcesz byc super bezpieczny, w zwiazku
> z tym sam sobie utrudniles kontakty z bankiem i banku z Toba?
Raczej na to, że bankom nie chce się zrobić dobrej procedury oddzwaniania.
KJ
-
17. Data: 2006-01-21 08:31:15
Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>
"Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:dqp4vn$nvg$1@kjonca.kjonca.bogus...
> witrak() wrote:
> [...]
>
>> b) jezeli ktos "mysli sie" (wszystko jedno umyslnie czy
>> nieumyslnie)
>
> To jest literówka, czy czy miałeś coś innego na myśli ?
Literowka :-)
witrak()
-
18. Data: 2006-01-21 08:49:06
Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
Od: "August" <n...@p...pl>
W artykule news:dqo3cg$ch3$2@kjonca.kjonca.bogus grupowicz Kamil Jońca napisał:
> Właśnie przez to, że nie chcę oddzwaniania, to muszę czekć na przesyłkę.
W Raiffeisenie przy kontakcie miałem tak:
1. dzwoni operator.
2. podaje mi bez problemu nazwisko i proszę o tefelon za 5 minut.
3. dzwonię do banku, dowolny konsultant podaje mi, że w systemie jest odnotowana
próba kontaktu ze mną przez tę osobę.
4. osoba dzwoni ponownie, bez problemu poznaję głos.
Nakład środków by wbić się w te 5 minut z tym samym głosem, nawet zakładając
niemuzyczne ucho klienta, jest niewspółmierny do ewentualnego zysku wynikającego
ze zdobycia danych osobowych.
Rozumiem że w mBanku nie ma możliwości zrealizowania punktu 3. ?
--
S pozdravem,
August