-
11. Data: 2009-01-09 15:52:30
Temat: Re: nie mogę zamknąć umowy! [mBank]
Od: Pete <n...@n...com>
fin pisze:
> Witam,
>
> Tak tu czytam te wszystkie rady i dziwię się, że można tak naokoło.
> Nie prościej zmienić wzór podpisu w banku?
> Sam to niedawno robiłem, wypełniłem formularz, wysłałem i po problemie.
> W moim przypadku bank odrzucił polecenie zapłaty, bo podpisy były różne.
A czy przypadkiem do zmiany wzoru nie trzeba sie wykazac znajomoscia
starego podpisu?
Jakos nie wydaje mi sie, ze korespondencyjnie da sie go zmienic bez
podpisania sie wg starego wzoru.
--
Pete
-
12. Data: 2009-01-09 16:52:21
Temat: Re: nie mogę zamknąć umowy! [mBank]
Od: JB <j...@o...pl>
wedrujesz do mKiosku lub mPunktu, wypnelniasz wniosek zmiany podpisu,
do chyba dwoch dni w systemie bedzie nowy i podpisujesz papiery dot.
rozwiazania swiadczen z mBank.
Co mialaby zrobic np. kobieta zmieniajaca nazwisko po slubie??
JB
-
13. Data: 2009-01-09 17:01:45
Temat: Re: nie mogę zamknąć umowy! [mBank]
Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>
Piotr <n...@m...pl> napisał(a):
> Już opadam z sił. Pomóżcie, co mogę zrobić? Chcę zamknąć umowę z
> mBankiem ale Ci żądają wysłania formularza z podpisem...
Ueee, to mały pryszcz w porównaniu z tym jaką zabawę miała znajoma podczas
składania reklamacji majlem do mBanku.
Otóż były trudności w jej przyjęciu bo super-czujna pracowniczka odpowiedniego
departamentu w odpowiedzi stanowczo orzekła, że reklamację nie przyjmie bo...
pisała ją osoba płci męskiej !
Jak to się w tym banku bada - dotychczas znajoma nie zdołała pojąć.
Musi, mają tam wróżkę na etacie ;)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/