eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipatologia w PeKaO SApatologia w PeKaO SA
  • Data: 2007-10-06 21:22:57
    Temat: patologia w PeKaO SA
    Od: "Irek" <i...@l...pl.tegotuniema.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Opowiem historię.

    Była sobie firma X, która w banku Y ma usługi elektroniczne. Traf chciał,
    że musiała przesłać 300 zł swojemu kontrahentowi, który ma konto w PeKaO
    SA. Przelew (nadany przez firmę) poszedł, ale nie doszedł. Okazało się po
    czasie, że podane konto było poprawne, choć już zamknięte (cóż, zdarzają
    się czasem takie pomyłki w bazach danych dużych firm). A pieniądze? Nie
    wróciły na konto nadawcy...
    Firma oczywiście składa reklamację w PeKaO SA. Telefonicznie się nie da
    uzyskać żadnych informacji. Osobiście również nie. Okazuje się, że
    reklamację powinien złożyć bank, w którym firma X prowadzi konto(!!!). No
    dobrze. Reklamacja na piśmie przez bank Y została złożona. I co? I nic.
    Odpowiedź PekaO była jednoznaczna. "Z przyczyn niezależnych od banku"
    pieniądze nie mogą być zwrócone. I jednocześnie informuje, że reklamację
    uznaje za rozpatrzoną... Ręce opadają.

    Irek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1