  • Data: 2006-10-22 22:07:49
    Temat: polcard nie zaakceptowal mojej visa
    Od: "jakuboff" <j...@i...mail> szukaj wiadomości tego autora

    Przy probie doladowania telefonu online, wybralem 'platnosc karta',
    przekierowalo mnie do polcard, gdzie po wpisaniu danych z karty dostalem
    komunikat: "przepraszamy, sprzedawca nie obsluguje twojej karty". W innych
    miejscach na sieci moglem placic bez problemow.
    Co moglo byc przyczyna braku akceptacji?
    Czy bedzie tak zawsze kiedy strona przekieruje mnie na polcard?