  • 1. Data: 2009-09-27 12:40:20
    Temat: polityka a giełda
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    W kontekście ostatniego zaostrzenia się sytuacji wokół Iranu, można było już
    w piątek zaobserwować wzrosty w sektorze petrochemicznym.
    Ciekawę jak długo się ta tendencja utrzyma, ale jeśli sytuacja się nie
    uspokoi to może być pogoń za akcjami w/w branży, no i pompka na ropie.

  • 2. Data: 2009-09-28 09:57:01
    Temat: Re: polityka a giełda
    Od: "wind" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ciekawę jak długo się ta tendencja utrzyma, ale jeśli sytuacja się nie
    > uspokoi to może być pogoń za akcjami w/w branży, no i pompka na ropie.

    Wydaje mi się, że słabnące nastroje inwestorów nie pozwoją na jakieś wielkie
    wzrosty branży paliwowej.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408
    (20090908) __________

  • 3. Data: 2009-09-28 13:55:21
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "wind" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    >>
    > Wydaje mi się, że słabnące nastroje inwestorów nie pozwoją na jakieś
    > wielkie wzrosty branży paliwowej.

    W razie zawieruchy w krajach arabskich ogólny sentyment inwestorów nie
    miałby takiego znaczenia.