  • 11. Data: 2009-12-30 14:25:55
    Temat: Re: promocja mastercarda
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" hhdkcg$fa3$...@i...gazeta.pl

    > bo na loterię trzeba miec pozwolenie, a na wyścig nie.

    Nie trzeba też na teleturniej typu:

    Stolicą Polski jest:

    A. Poznań
    B. Warszawa
    C. Wrocław

    Jest jak z loterią, ale można bez koncesji/zezwoleń...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2009-12-30 15:58:29
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > B. Warszawa
    > C. Wrocław
    >
    > Jest jak z loterią, ale można bez koncesji/zezwoleń...

    A pod co podpada turniej typu:
    Flaga widoczna na ekranie (biały krzyż na czerwonym tle) to flaga:
    A. Szwecji
    B. Norwegii
    C. Finlandii?
    Mam nawet gdzieś zrzut ekranu z czegoś w tym stylu.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 13. Data: 2009-12-30 16:00:45
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Artur Czeczko" news:hhft92$k13$1@achot.icm.edu.pl

    > Flaga widoczna na ekranie (biały krzyż na czerwonym tle) to flaga:
    > A. Szwecji
    > B. Norwegii
    > C. Finlandii?

    Można prosić o podpowiedź?

  • 14. Data: 2009-12-30 16:53:44
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 09-12-30 17:00, Valdi pisze:

    > Można prosić o podpowiedź?

    D?

    --
    Raf

  • 15. Data: 2009-12-30 17:21:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 07:29:55 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
    > W konkursie MC o ile dobrze pamiętam wystarczy wyciąg z historii/konta
    > karty.

    O ile pamiętasz:) Tak było dotąd, a teraz trzeba zbierać slipy - wyciąg
    liczy sie tylko przy transakcjach internetowych :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 16. Data: 2009-12-30 17:24:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 00:14:54 -0800 (PST), Janosik napisał(a):
    > Misie z Mastercarda zmienily regulamin:
    > 6. Organizator zastrzega, że - przy wyłanianiu laureatów Nagrody I
    > Stopnia - zgłoszenie przez Uczestnika
    > kilku Transakcji dokonanych w tym samym dniu i na rzecz tego samego
    > podmiotu będzie liczone jako
    > jedno Zgłoszenie. W przypadku, gdy okaże się, że Uczestnik, któremu

    Ciekawe kiedy :) Bo chyba nie po tym jak napisałem...

    A swoją drogą - jak rano kupię bułki w Realu a potem wieczorem duże zakupy
    to już nie wolno rejestrować? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 17. Data: 2009-12-30 17:24:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 08:34:47 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
    > Swoją drogą ciekawe ile trzeba zrobić transakcji aby wygrać. Można
    > zbierać oczywiście i uderzyć jakoś na koniec konkursu, ale wtedy jest

    Nie, bo chodzi o transakcje dokonane w jednym tygodniu.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 18. Data: 2009-12-30 17:26:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 15:25:55 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "witek" hhdkcg$fa3$...@i...gazeta.pl
    > Nie trzeba też na teleturniej typu:
    > Stolicą Polski jest:
    >
    > A. Poznań
    > B. Warszawa
    > C. Wrocław

    Nie nie, zbyt trudne. Pod C powinno być "jedno z powyższych" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2009-12-30 17:27:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:10:05 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):
    > A kto tak wymyślił? Bo w regulaminie promocji tego nie widzę.

    W FAQ tak stoi...

    > No jak dla mnie to opłaciło się zarejestrować te kilka transakcji...

    No kiedyś się opłacało :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 20. Data: 2009-12-30 17:28:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:52:31 -0800 (PST), m1ch4l.j napisał(a):
    > Ja akurat mam inne zdanie. W loteriach rejestrować transakcji nigdy mi
    > się nie chciało. Za dużo roboty, a szansa na wygraną za mała. "Wyścig"
    > to coś zupełnie innego. Parę wysłanych smsów i... stałem się
    > posiadaczem sztabki złota :D

    No właśnie wyścigi są bez sensu bo oznaczają konieczność wydawania
    dodatkowych pieniędzy i zostawiają niewiele szans zwykłym ludziom którzy
    z reguły przegrają z zawodowymi "wygrywaczami" (vide np. konkurs Ery z
    mercedesami). Loteria jest dużo uczciwsza...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944