  • 21. Data: 2009-12-30 18:26:58
    Temat: Re: promocja mastercarda
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

    > Nie nie, zbyt trudne. Pod C powinno być "jedno z powyższych" :)

    Myślałem, że za trudne to Gniezno, Kraków, Warszawa...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2009-12-30 18:41:40
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 09-12-30 18:21, Jacek Osiecki pisze:
    > O ile pamiętasz:) Tak było dotąd, a teraz trzeba zbierać slipy - wyciąg
    > liczy sie tylko przy transakcjach internetowych :-/

    A weź przejrzyj regulamin. Bo się różni od tego bełkotu marketingowego
    na stronie.

    --
    Raf

  • 23. Data: 2009-12-30 20:30:55
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 30, 6:27 pm, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > W FAQ tak stoi...

    Ja jednak skłaniam się ku temu, że w zabawie obowiązuje "regulamin
    promocji" a nie jakieś faq.

    > No kiedyś się opłacało :)

    Ja pierwszy raz zgłaszałem i czekam na sztabkę :)

  • 24. Data: 2009-12-31 08:24:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 17:24:42 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Nie, bo chodzi o transakcje dokonane w jednym tygodniu.

    Nie dokonane a zarejestrowane w danych tygodniu a wykonane w czasie
    trwania konkursu. Mam prośbę, może przeczytaj najpierw regulamin a
    później się wypowiadaj.

    Xenocide

  • 25. Data: 2009-12-31 08:25:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 17:21:54 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > O ile pamiętasz:) Tak było dotąd, a teraz trzeba zbierać slipy - wyciąg
    > liczy sie tylko przy transakcjach internetowych :-/

    Tak jak już wspomniałem, przeczytaj najpierw regulamin a później się
    wypowiadaj.

    Xenocide