  • Data: 2007-04-26 11:46:54
    Temat: przelewy24.pl- jak to działa ???
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupawałem cos w sklepie neowym, i jako forme płatności wybrałem
    przelewy24.pl , mam konto w PKO BP /PKO Inteligo/.

    Ze sklepu zostałem przekierowany na przelewy24 /ssl/. Tam dostałem
    szczegóły przelewu, który mam zrobić z witryny pkoniintelogo.pl, która się
    otworzyła po kliknięciu w stosowny link. Tak osę też stało, zrobiłem
    przelew i dopiero teraz było zdziwienie.

    Wyświetliło się okienko "serwis oczekuje na potwierdzenie wpłaty". Skądinąd
    wiem, że PKO ma dwie sesje i prawdopodobieństwo natychmiastowej realizacji
    przelewu jest znikome. Zdoziwiłem się jednak, jak dostałem indformacje że
    wszystko jest w porządku, a serwis przelewy24 pl przekażer do sklepu
    informację zwrotną /już ni essl/ o dokonaniu transakcji. Jak to jest
    możłiwe, skoro mam tą transakcję dalej w "transakcjach oczekujących" ????

    Może mi ktoś objaśnić ten mechanizm ???
    --
    Marek