  • 11. Data: 2009-11-06 21:37:24
    Temat: Re: przewaga na rynku w zasięgu ręki
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 6 Lis, 21:39, crazySoul <d...@g...com> wrote:

    > poza tym samo obliczanie wartości to kropla w morzu co się zyskuje
    > przez to

    Bez urazy kolego crazySoul.
    Jestem zdania, że nie masz przewagi i nic nie zyskujesz. Piszę to jako
    praktyk.
    Nasz rynek chodzi bardziej kontraktowo z dopełnieniem kasowym.

    A reagowanie na 15 sekundowe ruchu może często prowadzić do
    uszczuplenia portfela.
    Patrz dzisiejsze zachowanie kontraktów o 14:30: wyskok, zawahanie,
    zawahanie, gleeeeeeeeba.

    Albo pozycja jest z rynkiem albo przeciw. No mercy.

    PS. Nie bierz tego co napisałem do siebie osobiście. To jest tylko mój
    punkt widzenia i moje skromne zdanie.

  • 12. Data: 2009-11-06 21:44:23
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "crazySoul" <d...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > hmm, podaj proszę jakiś przykład wykorzystania tej przewagi...
    > na jakim założeniu opiera sie wykorzystanie tej przewagi ?

    zacznę to robić, najlepszy sposób żeby przekonać do siebie

    To jeszcze z tym nie zacząłes ??
    Nie kumam... Zachwalasz "przewage" systemu a go nie używasz ?
    A moze chciałeś coś innego napisać, ale coś nieskładnie wyszło ?

    george

  • 13. Data: 2009-11-06 21:49:37
    Od: "decyzja.pl" <d...@g...com>

    > To jeszcze z tym nie zacząłes ??
    > Nie kumam... Zachwalasz "przewage" systemu a go nie używasz ?
    > A moze chciałeś coś innego napisać, ale coś nieskładnie wyszło ?

    chciałem napisać że będę to dokumentował

  • 14. Data: 2009-11-06 21:59:19
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-11-2009 o 22:24:29 crazySoul <d...@g...com> napisał(a):

    > zacznę to robić, najlepszy sposób żeby przekonać do siebie

    jeśli to przewaga to po co ją sprzedawać ?
    I jaką ma wartość jeśli każdy może ją kupić za tę samą cenę ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 15. Data: 2009-11-06 22:00:44
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "decyzja.pl" <d...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > To jeszcze z tym nie zacząłes ??
    > Nie kumam... Zachwalasz "przewage" systemu a go nie używasz ?
    > A moze chciałeś coś innego napisać, ale coś nieskładnie wyszło ?

    chciałem napisać że będę to dokumentował

    aaa.... daj znać jak coś sie pojawi, chętnie bym prześledzil "model" w
    działaniu.
    Samo "obliczanie" to za mało.

    george

  • 16. Data: 2009-11-06 22:01:14
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-11-2009 o 21:37:05 crazySoul <d...@g...com> napisał(a):

    > jeśli to takie proste dla każdego, to czemu kolega nie udostępni
    > swojego arkusza ?

    a po co ma sie pozbywać przewagi ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 17. Data: 2009-11-06 22:03:27
    Od: "decyzja.pl" <d...@g...com>

> [...]

    > uszczuplenia portfela.
    > Patrz dzisiejsze zachowanie kontraktów o 14:30: wyskok, zawahanie,

    czy ja wiem, mając dobrych obrotach średnio 7 pozycji
    zyskanie na każdej średnio po punkcie daje zysk, już nie pisząc gdy
    grać więcej jak 1 kontrakt

    > Albo pozycja jest z rynkiem albo przeciw. No mercy.

    po to warto obserwować wcześniej zachowanie na kasowym, bo zanim
    zrobią ruch na terminowym - przygotowania trwają i na kasowym

    sytuacja: jest ogólna sprzedaż, rynek mocno siada - transakcje
    sprzedaży na 300 spółkach w bliskim czasie
    któraś ze spółek, jakiś spekulant dnia, odbywa się jeszcze większy
    szał sprzedaży, nikt nie łapie noża
    na tasie widzę że ktoś wystawia szybko BIDa i co chwile pożera
    sprzedaż
    wygląda to następująco wartość indeksu rośnie, bo poprzednia wartość
    kursu była ustawiona na niższą wartość BID, transakcja sprzedaży na
    spółce
    w tasie widzie to tak - indeks up, transakcja sprzedaży - widoczne
    bardzo dobrze pomimo setek transakcji
    informacje że zaczyna się skupowanie na spółce, ale jeszcze nie kupuje
    - pierwszy alert, czekam aż się pomęczy, zobaczmy jaki jest mocny
    tu pojęcie trochę z AT, gdy zrobi się baza, nie spuszczam spółki z
    oka, a nawet podpuszczam innych obserwując ich reakcję nie ryzykując
    wiele

    > PS. Nie bierz tego co napisałem do siebie osobiście. To jest tylko mój
    > punkt widzenia i moje skromne zdanie.

    w grze nie ma na to miejsca...

  • 18. Data: 2009-11-06 22:18:58
    Od: "decyzja.pl" <d...@g...com>

    > jeśli to przewaga to po co ją sprzedawać ?
    > I jaką ma wartość jeśli każdy może ją kupić za tę samą cenę ?

    Pana odsyłam do lektury o Time and Sales, to samo tylko że zrobiłem to
    dla indeksu i jego komponentów

    nigdy nie spotkałem osoby zarabiającej na AT, a korzystających z TAS
    nie jestem w stanie zliczyć tyle ich było
    może to przypadek, ale też tak to widzę że jeżeli szanse są większe po
    stronie korzystania z TAS, to czemu mam się męczyć z AT

  • 19. Data: 2009-11-06 22:46:48
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 6 Lis, 23:03, "decyzja.pl" <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > tu pojęcie trochę z AT, gdy zrobi się baza, nie spuszczam spółki z
    > oka, a nawet podpuszczam innych obserwując ich reakcję nie ryzykując

    OK. Jeżeli są z tego pieniądze to w porządku. Nie neguję na giełdzie
    żadnego sposobu.
    Ostatnio wypowiadałem się w temacie 10 pkt, sprawę 1 punktu
    dyplomatycznie przemilczę.

    "nigdy nie spotkałem osoby zarabiającej na AT, a korzystających z TAS
    nie jestem w stanie zliczyć tyle ich było"
    reklama reklamą, ale bez przegięć (baaaardzo dyplomatycznie
    powiedziane :)

  • 20. Data: 2009-11-06 22:55:35
    Od: "decyzja.pl" <d...@g...com>

    > "nigdy nie spotkałem osoby zarabiającej na AT, a korzystających z TAS
    > nie jestem w stanie zliczyć tyle ich było"
    > reklama reklamą, ale bez przegięć (baaaardzo dyplomatycznie
    > powiedziane :)

    powiem Ci że jestem pod tym względem bardzo poważny

    sprawdź w google: time and sales trading forum

    http://www.trade2win.com/boards/trading-journals/734
    72-breakout-trading-using-time-sales.html

    "While Time and Sales does add significantly to the probability of a
    trade working out..."

    http://www.trade2win.com/boards/first-steps/33036-ti
    me-sales.html

    "Look at the speed at which orders are going through - fast or slow?"

    ps. tylko że lepiej wszystkim pchać AT żeby żyli w ciemnocie...