  • 21. Data: 2009-11-07 06:37:16
    Temat: Re: przewaga na rynku w zasięgu ręki
    Od: <t...@g...com>

    dlaczego mamy porównywac?
    nie jestem z typu: mój ...jest lepszy/wiekszy/szybszy/grubszy :) ... od
    Twojego

    // brak chęci dzielenia się wiedzą z innymi? poproszę o odnośnik do
    skoroszytu tak aby każdy mógł z tego korzystać!
    powiedz m po co - przeceż podobno masz lepszy program.

    Zaczęło się od zwykłego postu a swoimi odpowiedziami mnie osobiście do
    siebie zraziłeś. Doceniam że chcesz sprzedać produkt, ale jeśli to czytają
    potencjalni Klienci - nie wiem czy mimo "genialności" programu będą chcieli
    współpracować z Tobą.

    pozdrawiam.

    cena jest w panelu klienta dostępne po zainstalowaniu programu,
    wszystko jest jak cep napisane na stronie

    jeśli to działanie ma na celu zarabianie pieniędzy a niczym się nie
    różni od mojego produktu (porównajmy!), to dlaczego jeszcze nie ma
    odnośnika do tego skoroszytu?