  • 11. Data: 2007-07-09 16:55:18
    Temat: Re: [pyt] Możliwości otrzymania KK podczas zmieniania miejsca zatrudnienia
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał napisał(a):
    > Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie wskazówki.

    Millenium nie sprawdza zatrudnienia. Inne nawet jak sie przenosi karte
    to pytaja o dochody i miejsce zatrudnienia. Kiedys w Raiffeisen
    powiedzialem co prawda, ze ja karte przenosze i ze nie bede podawal
    zadnych danych, bo jest to sprzeczne z tym co widnieje na www ale nawet
    juz nie pamietam czy sie udalo czy nie.

    Citi tez wydaje karty bez sprawdzania ale tam to zalezy gdzie sie
    pracuje (co w przedmiotowej sprawie z uwagi na brak zatrudnienia bedzie
    raczej trudne do zrealizowania chyba ze naklamiesz).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2007-07-09 19:03:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Jul 2007 18:55:18 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:

    > Millenium nie sprawdza zatrudnienia. Inne nawet jak sie przenosi karte
    Mi sprawdzili.

    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 13. Data: 2007-07-09 19:18:13
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Mithos w liscie z dnia 2007-07-09 18:55 napisala
    nastepujace slowa:

    > Citi tez wydaje karty bez sprawdzania ale tam to zalezy gdzie sie
    > pracuje (co w przedmiotowej sprawie z uwagi na brak zatrudnienia bedzie
    > raczej trudne do zrealizowania chyba ze naklamiesz).

    No wiesz, wstepna umowe pracy mam juz podpisana, tylko ze ze wzgledu na
    wakacje (przestoj w firmie) nie moge podpisac "normalnej" umowy i nie
    moge rozpoczac pracy. Przy czym to chyba zadnego banku nie bedzie za
    bardzo interesowalo, prawda? :/

    --
    michal

  • 14. Data: 2007-07-09 19:41:53
    Od: Michał <m...@g...pl>

> [...]

    > Millenium nie sprawdza zatrudnienia. Inne nawet jak sie przenosi karte
    > to pytaja o dochody i miejsce zatrudnienia.

    A jeszcze jedno: jak przenosiles karte? Byles w oddziale?

    --
    michal

  • 15. Data: 2007-07-09 20:02:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Mi sprawdzili.

    W jaki sposob ? Moze miales limit powyzej standardowego (nie pamietam
    ile tam jest, 25k ? ) ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2007-07-09 20:03:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > wakacje (przestoj w firmie) nie moge podpisac "normalnej" umowy i nie
    > moge rozpoczac pracy. Przy czym to chyba zadnego banku nie bedzie za

    Kodeks pracy nie przewiduje czegos takiego jak "wstepna umowa o prace".

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2007-07-09 20:05:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał napisał(a):
    > A jeszcze jedno: jak przenosiles karte? Byles w oddziale?

    Wniosek wyslany online, potwierdzili telefonicznie, do oddzialu
    zanioslem ksero wyciagow (i nic wiecej tam nie robilem), pozniej
    przyjechal kurier z umowa, podpisalem, za jakies 1.5 tygodnia przyszla
    karta (w miedzy czasie zadzwonili z informacja, ze dostali umowe i
    wysylaja karte). Wszystko bylo ladnie i sprawnie.

    Karta to VISA Gold.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2007-07-09 20:42:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Jul 2007 22:02:56 +0200,
    napisała:

    > W jaki sposob ? Moze miales limit powyzej standardowego (nie pamietam

    telefonicznie.
    > ile tam jest, 25k ? ) ?

    Nie.

    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 19. Data: 2007-07-09 21:08:07
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 9 Jul 2007 16:15:45 +0200, darnok wrote:

    > Generalnie niby Miłło w tym Mille ale lepiej oddzialu na mokotowie nie
    > odwiedzac ;-)

    Jakiś czas temu wyrabiałem AmExa w Mille w Klifie i cały czas na bieżąco
    byłem informowany telefonicznie przez pracownika banku o statusie wniosku i
    o przyjściu karty do oddziału. Cały czas dzwonił do mnie jeden i ten sam
    człowiek (który przyjmował mój wniosek), więc nie wiem czy to była jego
    inicjatywa, czy standard w tym punkcie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 20. Data: 2007-07-09 21:27:11
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > o przyjściu karty do oddziału. Cały czas dzwonił do mnie jeden i ten sam
    > człowiek (który przyjmował mój wniosek), więc nie wiem czy to była jego

    rowniez wyrabialem kk w Mille w Klifie i DRAMAT, takiej niekompetencji to
    nawet w ING nie spotkalem!
    pracownicy nie znali procedur, regulaminu, TOiP; udzielali blednych
    informacji, a jak chcialem (po 2 miesiacach od zalozenia konta) wyplacic
    wieksza gotowke to 2 dok. tozsamosci i szukanie umowy rachunku po szafach,
    bo zapomnieli wczytac wzoru podpisu do systemu...

    ale mogles trafic na innego pracownika, tam ciagle ktos nowy
    pracowal...straszna rotacja pracownikow

    pozdr.
    RobertS