  • 21. Data: 2007-07-09 21:35:43
    Temat: Re: [pyt] Możliwości otrzymania KK podczas zmieniania miejsca zatrudnienia
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 09 Jul 2007 23:27:11 +0200, RobertS wrote:

    > rowniez wyrabialem kk w Mille w Klifie i DRAMAT, takiej niekompetencji to
    > nawet w ING nie spotkalem!

    Właśnie coś mi się kojarzyło, że ktoś na tej grupie narzekał strasznie na
    klifowe Mille.

    > ale mogles trafic na innego pracownika, tam ciagle ktos nowy
    > pracowal...straszna rotacja pracownikow

    Ostatnio pracownik, który mnie obsługiwał w lutym, dzwonił do mnie z
    propozycją Duetu. Wynika z tego, że minimum pół roku już tam pracuje ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 22. Data: 2007-07-10 07:07:52
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Mithos w liscie z dnia 2007-07-09 22:05 napisala
    nastepujace slowa:

    > Wniosek wyslany online,

    A tam przypadkiem nie trzeba podawac wszystkich danych o aktualnych
    zarobkach?

    --
    michal

  • 23. Data: 2007-07-10 07:08:39
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Mithos w liscie z dnia 2007-07-09 22:03 napisala
    nastepujace slowa:

    > Kodeks pracy nie przewiduje czegos takiego jak "wstepna umowa o prace".

    Mój blad: poki co to nazywa sie "oferta pracy", ale jest w pelni
    zobowiazujaca do podpisania umowy o prace.

    --
    michal

  • 24. Data: 2007-07-10 11:03:07
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 10 Jul 2007 09:08:39 +0200, Michał napisał(a):

    > Osoba nazywajaca sie Mithos w liscie z dnia 2007-07-09 22:03 napisala
    > nastepujace slowa:

    > Mój blad: poki co to nazywa sie "oferta pracy", ale jest w pelni
    > zobowiazujaca do podpisania umowy o prace.

    Mam wątpliwości, co do takich ofert pracy, promes itd....

    Pytanie, co mu zrobisz, i ile to potrwa zanim wygrasz/przegrasz, jeżeli
    niedoszły pracodawca dojdzie do wniosku że nie wywiąże się z tego do
    czego się zobowiązał w tej ofercie?

    p. m.

  • 25. Data: 2007-07-10 14:57:41
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrnf957d8.qih.kjonca@kjonca.kjonca, *Kamil Jońca* wrote:
    > Dnia Mon, 09 Jul 2007 22:02:56 +0200,
    > osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>

    > telefonicznie.

    > Nie.

    A mi nie sprawdzali. slowem sie nie zapytano gdzie pracuje, czy pracuje.
    Limit wzialem maksymalny dla MC.
    Nie wiem moze lagodniejsze traktowanie mialem bo pare lat temu mialem u nich
    ROR? Ale od tamtego czasu byl ona zamkniety.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 26. Data: 2007-07-10 15:38:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mvoicem napisał(a):
    > Mam wątpliwości, co do takich ofert pracy, promes itd....

    Nie no, sa czasem roznego rodzaju procedury kwalifikacyjne, gdzie wynik
    calego konkursu jest wiazacy dla pracodawcy (np. w sluzbie cywilnej).
    Jesli pracodawca chcialby zrezygnowac z danej osoby to musi uniewaznic
    cala procedure (a ze trwa ona czasem dlugo to jest to bezsensu).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 27. Data: 2007-07-10 15:39:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał napisał(a):
    > A tam przypadkiem nie trzeba podawac wszystkich danych o aktualnych
    > zarobkach?

    ZTCP to nie. Zreszta sprawdz wypelniajac wniosek.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 28. Data: 2007-07-10 15:39:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > telefonicznie.

    Taka weryfikacja jest srednio skuteczna. Mozna powiedziec przeciez co
    sie chce.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 29. Data: 2007-07-10 19:04:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Tyle że IMHO w razie czego taką promesą można sobie wytapetować ścianę w
    > kiblu, ewentualnie proces cywilny .... tak czy inaczej znacznie mniej
    > toto chroni niż umowa o pracę, i bank pewnie wziąłby to pod uwagę.

    Dokladnie. Nijak to nie chroni.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 30. Data: 2007-07-10 19:20:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 10 Jul 2007 17:38:22 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > Jesli pracodawca chcialby zrezygnowac z danej osoby to musi uniewaznic
    > cala procedure (a ze trwa ona czasem dlugo to jest to bezsensu).

    Ale np. moja małżonka - przed rozstaniem się z jednym pracodawcą
    otrzymała promesę zatrudnienia u drugiego pracodawcy (czyli takie coś jak
    ta "umowa przedwstępna"), jako że przyszły pracodawca uznał że nie można
    podpisać umowy o pracę z datą przyszłą (nie wiem czemu, IMHO nie ma
    przeciwwskazań).