  • 21. Data: 2007-07-31 19:32:41
    Temat: Re: raiffeisen, db, cos innego?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Pffff, ja mam 10 i jedenasta w drodze (MC Mille) i używam wszystkich. Choć
    > co pewien czas dokonuje kompresji, jakoś to tak samo przyrasta. :-)

    Nie no, ja planuje niebawem miec niebawem 6 kart (w jednym czasie), w
    okresie przejsciowym i nastepnie wroce do swoich 3 wybranych :)

    Odnosnie Millenium : w umowie mam ze nie wybieram ubezpieczen, przez 2
    miesiace ubezpieczenia nie mialem i dzisiaj zagladam na podglad www i
    pobralo mi 2.99 zl za ubezpiecznie. No rece mi opadly... Tak samo mialem
    kiedys w Multi, kiedy automatycznie tez mi sie wlaczylo jakies
    ubezpieczenie w ktoryms tam miesiacu korzystania z karty (nikt nie
    potrafil tego wyjasnic, poza "blonde" na infolini, ktore sugerowaly ze
    sam sobie wlaczylem ta opcje podpisujac umowe i ze mam to od poczatku
    istnienia karty - faktu, ze wczesniej ubezpiecznie bylo nieaktywne nie
    potrafily wyjasnic).

    I moje pytanie : czy jest w naszym kraju jakis normalny bank z obsluga
    na przywoitym poziomie ? Tak serio pytam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 22. Data: 2007-07-31 20:13:46
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > sobie wlaczylem ta opcje podpisujac umowe i ze mam to od poczatku
    > istnienia karty - faktu, ze wczesniej ubezpiecznie bylo nieaktywne nie

    Blondie miała rację chyba. W Mille system domyslnie włącza ubezpieczenia.
    Przez pierwszy częściowy okres i pierwszy pełny jest ono bezpłatne. Potem w
    praktyce trzeba zrezygnować, bez względu na to co się w umowie ma. No chyba,
    że blondie odnosiło się do Multi, to nie wiem.

    > I moje pytanie : czy jest w naszym kraju jakis normalny bank z obsluga na
    > przywoitym poziomie ? Tak serio pytam.

    Tak setrio, to uważam Raiffeisena za bank najbliższy spełnienia tego
    warunku. Ale to na pewno kwestia własnych doświadczeń. Ktoś inny na grupie
    narzekał na ten bank. Być może po prostu nie ma banku z przyzwoitym poziomem
    obsługi we wszystkich oddziałach i przez wszystkie kanały. Przynajmniej w
    segmencie standardowym.

    marekz

  • 23. Data: 2007-07-31 21:37:58
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2007-07-31 15:51:56 +0200, BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> said:

    > Poza tym R. ma najgorzej dzialajacy panel do obslugi konta przez
    > internet, z jakim kiedykolwiek sie spotkalem.

    Tak jeszcze a propos Internetu. Czy system R wymaga IE oraz Windowsa?
    Czy moze byc Mac OS X i Firefox? Ma ktos doswiadczenia?
    Oczywiscie w oddziale nie mieli zielonego pojecia na ten temat.
    --
    Taryk
    Jeszcze nigdy w historii tak wielu nie zameczalo o tak wiele, tak nielicznych.

  • 24. Data: 2007-08-01 04:52:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2007 23:37:58 +0200,
    osoba podpisana: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>
    napisała:

    > Tak jeszcze a propos Internetu. Czy system R wymaga IE oraz Windowsa?

    Bez problemów (ok rok temu, czy później coś zmienili - nie wiem) dało
    się używać firefoksa pod linuksem.
    KJ

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 25. Data: 2007-08-01 17:42:12
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Firefox pod Windowsami też obsługuje Raiffeisen bez problemu.
    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 26. Data: 2007-08-01 18:19:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > praktyce trzeba zrezygnować, bez względu na to co się w umowie ma. No chyba,
    > że blondie odnosiło się do Multi, to nie wiem.

    Mowilem o blonde z Multi :)

> [...]
    > obsługi we wszystkich oddziałach i przez wszystkie kanały. Przynajmniej w

    A ja jakos o dziwo jestem zadowolony z Millenium. Ubezpieczenie
    wylaczyli od reki, obsluga wydaje sie poki co normalne.

    --
    pozdrawiam
    Mithos