eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja do pko bp (dlugie)reklamacja do pko bp (dlugie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!f63g2000hsf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: asdf <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacja do pko bp (dlugie)
    Date: Wed, 19 Mar 2008 22:19:29 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 60
    Message-ID: <3...@f...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 84.254.160.206
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1205990369 20210 127.0.0.1 (20 Mar 2008 05:19:29 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Mar 2008 05:19:29 +0000 (UTC)
    Cc: l...@w...pl
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: f63g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=84.254.160.206;
    posting-account=fP6tTgoAAACTVal0hz0QJLke3TZttQ5b
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl; rv:1.8.1.12)
    Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:441664
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    osoby biegle w dochodzeniu swoich praw w bankach tudziesz inni
    zainteresowani prosze o pomoc co zrobic z ponizszym:
    chcialbym zlozyc reklamacje w banku pko bp. sytuacja wyglada
    nastepujaco:

    w banku pko bp o/gdansk wziąłem kredyt gotówkowy i spłacałem go
    regularnie zgodnie z harmonogramem spłat który otrzymałem przy
    podpisywaniu umowy. Wysokość raty wg harmonogramu 152pln, a co miesiąc
    przelewałem (udokumentowane) 154pln. Podczas spłacania wzrosły stopy
    procentowe i wysokość rat wzrosła do 156pln. A wiec co miesiąc
    pojawiła sie niedopłata około 2pln. W tym miejscu przyznaje ze jest to
    moje niedopatrzenie i mój błąd. Jednakże od banku na przestrzeni wielu
    miesięcy nie otrzymałem żadnego monitu, telefonu czy informacji o
    1.zmianie wysokości rat 2. powstającym zadłużeniu przeterminowanym.
    Sprawa wypłynęła przy okazji wniosku o kredyt hipoteczny w innym banku
    - dostałem odpowiedz negatywna ponieważ widnieje w bik'u jako
    nierzetelny klient.
    W dniu odmowy spłaciłem pozostały kapitał oraz odsetki przeterminowane
    + opłaty za wysłane monity kredytu gotówkowego w pko bp.

    Teraz przyszedl czas na analize.
    Podczas podpisywania umowy kredytowej z bankiem pko bp podałem swój nr
    komórkowy, adres zameldowania i adres korespondencyjny (gdańsk). Po
    kilku miesiącach dyspozycją zmieniłem adres korespondencyjny na
    Malbork.
    W związku z zadłużeniem przeterminowanym, nowym harmonogramem spłat i
    w jakichkolwiek innych sprawach bank nie przysłał żadnych informacji
    ani na adres zameldowania ani na drugi korespondencyjny(malbork), tel
    również milczał. Być może monity szły na adres gdański.
    W dniu spłaty całości nadpłaciłem około 500pln poza pozostały kapitał.

    Czy istnieją realne podstawy na reklamacje postępowania banku tzn
    braku informacji?
    Czy w przypadku braku mojej reakcji na monity bank nie powinien wysłać
    wezwania na adres zameldowania bądź skontaktować sie telefonicznie?
    Dodam, ze raty spływały regularnie ale zaniżone o około 2pln.

    Czy miesiąc po zamknięciu kredytu mogę jeszcze wyciągnąć informacje
    dotyczące tego kredytu tzn. historii spłat, zmiany adresu
    korespondencji, potwierdzeniu w banku o wysłanych monitach itp.?
    Przyda sie Arbitra Bankowego.

    Proszę o podpowiedz czy jest szansa na zwrot nadpłaconej kwoty i jak
    to uzyskać.

    Z poważaniem
    asdf




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1