    From: asdf <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacja do pko bp (dlugie)
    Date: Wed, 19 Mar 2008 22:19:29 -0700 (PDT)
    Cc: l...@w...pl

    Witam!
    osoby biegle w dochodzeniu swoich praw w bankach tudziesz inni
    zainteresowani prosze o pomoc co zrobic z ponizszym:
    chcialbym zlozyc reklamacje w banku pko bp. sytuacja wyglada
    nastepujaco:

    w banku pko bp o/gdansk wziąłem kredyt gotówkowy i spłacałem go
    regularnie zgodnie z harmonogramem spłat który otrzymałem przy
    podpisywaniu umowy. Wysokość raty wg harmonogramu 152pln, a co miesiąc
    przelewałem (udokumentowane) 154pln. Podczas spłacania wzrosły stopy
    procentowe i wysokość rat wzrosła do 156pln. A wiec co miesiąc
    pojawiła sie niedopłata około 2pln. W tym miejscu przyznaje ze jest to
    moje niedopatrzenie i mój błąd. Jednakże od banku na przestrzeni wielu
    miesięcy nie otrzymałem żadnego monitu, telefonu czy informacji o
    1.zmianie wysokości rat 2. powstającym zadłużeniu przeterminowanym.
    Sprawa wypłynęła przy okazji wniosku o kredyt hipoteczny w innym banku
    - dostałem odpowiedz negatywna ponieważ widnieje w bik'u jako
    nierzetelny klient.
    W dniu odmowy spłaciłem pozostały kapitał oraz odsetki przeterminowane
    + opłaty za wysłane monity kredytu gotówkowego w pko bp.

    Teraz przyszedl czas na analize.
    Podczas podpisywania umowy kredytowej z bankiem pko bp podałem swój nr
    komórkowy, adres zameldowania i adres korespondencyjny (gdańsk). Po
    kilku miesiącach dyspozycją zmieniłem adres korespondencyjny na
    Malbork.
    W związku z zadłużeniem przeterminowanym, nowym harmonogramem spłat i
    w jakichkolwiek innych sprawach bank nie przysłał żadnych informacji
    ani na adres zameldowania ani na drugi korespondencyjny(malbork), tel
    również milczał. Być może monity szły na adres gdański.
    W dniu spłaty całości nadpłaciłem około 500pln poza pozostały kapitał.

    Czy istnieją realne podstawy na reklamacje postępowania banku tzn
    braku informacji?
    Czy w przypadku braku mojej reakcji na monity bank nie powinien wysłać
    wezwania na adres zameldowania bądź skontaktować sie telefonicznie?
    Dodam, ze raty spływały regularnie ale zaniżone o około 2pln.

    Czy miesiąc po zamknięciu kredytu mogę jeszcze wyciągnąć informacje
    dotyczące tego kredytu tzn. historii spłat, zmiany adresu
    korespondencji, potwierdzeniu w banku o wysłanych monitach itp.?
    Przyda sie Arbitra Bankowego.

    Proszę o podpowiedz czy jest szansa na zwrot nadpłaconej kwoty i jak
    to uzyskać.

    Z poważaniem
    asdf