eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiskanowanie kartyskanowanie karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Jerzy Matuszczak" <m...@p...tpsa.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: skanowanie karty
    Date: Wed, 30 Oct 2002 18:54:07 +0100
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 11
    Message-ID: <app6bq$ioi$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c7-197.icpnet.pl
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1036000442 19218 62.21.7.197 (30 Oct 2002 17:54:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Oct 2002 17:54:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:210524
    [ ukryj nagłówki ]

    Sprzedawca przeciągnął (powoli) kartę w rowku czytnika. Twierdził, że
    czytnik nie zareagował. Przeciągnął więc jeszcze 3 razy. Wreszcie było OK!
    Pytanie, czy jest powód do niepokoju? Czy po każdej takiej manipulacji
    powinien być jakiś wydruk, np. że transakcja nie doszła do skutku. Jak
    klient ma się przekonać, że wszystko jest w porządku?. Wg mojej obserwacji
    podobne przypadki, najczęściej dwukrotnego skanowania, zdarzają się co
    pewien czas. Jaki jest Wasze zdanie na ten temat.

    J.Mat.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1