  • 11. Data: 2009-11-04 11:30:44
    Temat: Re: słowo o metodzie
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    azszxz pisze:
    > o czym swiadczy gledzenie nie na temat ale to juz tobie i tak
    > nie pomoze a na jakiegos dobrego psychiatre pewnie cie nie stac.
    > No coz, pozostaje mi jedynie wspolczuc.

    Skoro nie potrafisz poprawnie rozumować i napisać czegoś od siebie z
    sensem na temat, to dobre i to, że chociaż potrafisz współczuć.

  • 12. Data: 2009-11-04 11:33:21
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "george"
    >
    > Ok ja go dałem do KF czego żałuje ale trudno.
    > Ucieszą się żądni prasówek.

    Już to kiedyś pisałem, ale osiągniesz tylko tyle, ile człowiek, który
    założył na głowę kubeł. To Twój problem.

  • 13. Data: 2009-11-04 11:36:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "george"
    >
    > Ok ja go dałem do KF czego żałuje ale trudno.

    Ja również "żałuje ale trudno" :)

    --
    marfi

  • 14. Data: 2009-11-04 11:36:53
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message

    > Już to kiedyś pisałem, ale osiągniesz tylko tyle, ile człowiek, który
    > założył na głowę kubeł. To Twój problem.

    mylisz sie, o tym co tu wklejasz mozna poczytać gdzie indziej.
    Nadmiar zbędnych informacji wcale nie polepsza twoich wyników
    inwestycyjnych.
    Wydaje się że powinieneś o tym wiedzieć od dawna.

    george

  • 15. Data: 2009-11-04 11:42:19
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message

    Wyskoczył.
    Ostatnie słowo, Jurku.
    Wszystkie te infa znamy, poznajemy tylko Twoja intepretację w której zbyt
    często wnioski z tez urągają logice.
    Wole ich nie czytać, bo mi się zazwyczaj robi słabo, po prostu boli mnie
    brak logiki.

    Jesteś zapieniony i to Ci wypacza ostrość spojrzenia.
    Albo będziesz tak walił az do wyborów prezydenckich - bo chyba sedno gdzieś
    lezy w tej okolicy.

    Pa pa.

  • 16. Data: 2009-11-04 11:47:01
    Od: " azszxz" <a...@W...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Skoro nie potrafisz poprawnie rozumować i napisać czegoś od siebie z
    > sensem na temat, to dobre i to, że chociaż potrafisz współczuć.

    Alez ja rozumiem, jestes nastepnym zdesperowanym bankrutem-oszołomem, ktory
    nie mogac dac sobie rady z gielda probuje jakos istniec w pamieci
    forum na ktorym chcial zawsze brylowac. Tyle na temat olszewskiego,
    na wiecej nie mam ochoty. KF.

  • 17. Data: 2009-11-04 11:50:01
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Jesteś zapieniony i to Ci wypacza ostrość spojrzenia.
    > Albo będziesz tak walił az do wyborów prezydenckich - bo chyba sedno
    > gdzieś lezy w tej okolicy.
    >
    > Pa pa.

    Jak by na grupach dyskusyjnych mówiono tylko o tym , co nie jest znane,
    to panowałoby na nich wielomiesięczne milczenie. Tak zresztą jest i tu,
    gdy tylko nie piszę przez kilka dni :)

    Wytnij choć niewielki otworek w swoim kubełku bo się udusisz.

  • 18. Data: 2009-11-04 11:51:24
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    azszxz pisze:

> [...]
    > nie mogac dac sobie rady z gielda probuje jakos istniec w pamieci
    > forum na ktorym chcial zawsze brylowac. Tyle na temat olszewskiego,

    To i tak dużo. Dwa zdania. Pracuj nad sobą dalej.

  • 19. Data: 2009-11-04 13:15:36
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gdy tylko nie piszę przez kilka dni :)
    >
    > Wytnij choć niewielki otworek w swoim kubełku bo się udusisz.

    Dobra znowu odchodzicie od tematu, ta Karolina to fajna dupa bo nie czytam
    foru bankiera.

  • 20. Data: 2009-11-04 13:32:30
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    kigam pisze:

    > Dobra znowu odchodzicie od tematu, ta Karolina to fajna dupa bo nie czytam
    > foru bankiera.

    Nie jestem pewny, czy mieści się to w temacie grupy, ale z tego co i jak
    Ona pisze to chyba tak.
    Równie dobrze może to być jednak zgarbiony staruszek - to w końcu tylko
    sieć :)